خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه:

باید از ظرفیت و استعداد جوانان بیشتر استفاده شود

حجت الاسلام احمدی به تبیین و تشریح فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) پرداخت و گفت:باید از ظرفیت و استعداد جوانان بیشتر استفاده شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۶۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام جواد احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در جمع کارکنان پایور و وظیفه ناحیه شاهین شهر و میمه ضمن تبریک ماه رجب بیان داشت: ماه رجب فرصت بسیار مغتنمی است که همکاران گرامی بتوانند در زمینه معنوی به فیوضات خوبی برسند.
احمدی با تاکید بر شعار سال 97 گفت:حضرت آقا مد ظله العالی بنا بر ضرورت هایی که احساس می کنند خط مشی ها را مشخص می کنند که در قالب شعار سال مطرح می فرمایند و این شعار سال با توجه به نیاز کشور و به خاطر جهت دادن به سیاست های اجرای و توجیه افکار عمومی می باشد.
وی افزود:امسال هم تاکید ایشان بر حمایت از کالای ایرانی و تعصب به کالای ایرانی بوده است و امسال هم مخاطب مسئولین و مردم هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر نقش مهم مردم در حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: مردم به خاطر نقش بسیار تاثیر گذار در اقتصاد به لحاظ تولید و مصرف می توانند از کالای ایرانی حمایت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین جواد احمدی خاطر نشان کرد: حمایت از کالای ایرانی ضرورت های دارد که باید در زمینه های فرهنگی، ارتقا کیفی محصولات، آموزش و تبلیغات و سرمایه گذاری فعال بود.
وی ادامه داد: اگرمسئولین سیاست های حمایتی خود را اتخاذ کنند و مردم هم فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را پیدا کنند، می توانند بر فشارهای دشمن در زمینه های اقتصادی پیروز شوند و اقتصاد ما هم رونق پیدا کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در پایان بیان داشت:طبق فرمایش حضرت آقا مد ظله العالی باید از استعداد و ظرفیت جوانان بشتر استفاده کنیم و شعار های اصلی انقلاب را حفظ و تقویت نماییم و از موانع پیشرفت آگاه باشیم و از آن فاصله بگیرم.
ارسال نظرات