خبرهای داغ:
امام جمعه نطنز خبر داد؛

سنگ اندازی دو مسئول برای برگزاری همایش ملی روز فناوری هسته ای

امام جمعه نطنز، گفت: نماینده و فرماندار شهرستان نطنز یک روز قبل از برگزاری همایش علم و عزت، بنا به دلایل نامعلومی از اختصاص این سالن و البته دیگر مکان های دولتی برای برگزاری چهارمین همایش علم و عزت در شهرستان نطنز جلوگیری کردند.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۰۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ امام جمعه نطنز ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار کرد: ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای امسال نیز تصمیم گرفت تا برای چهارمین سال متوالی این مراسم پرشور را به پاس ارج نهادن به فعالیت‌های بی نظیر دانشمندان هسته‌ای و شهدای علم عزت، در نطنز برگزار کند.

امام جمعه نطنز با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با مسئولان شهرستان برای اجرای برنامه، افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار بود این مراسم در سالن ورزشی شهید منوچهری نطنز برگزار شود.

وی تصریح کرد: نماینده و فرماندار شهرستان نطنز یک روز قبل از برگزاری این مراسم، بنا به دلایل نامعلومی از اختصاص این سالن و البته دیگر مکان‌های دولتی برای برگزاری چهارمین همایش علم و عزت در شهرستان نطنز جلوگیری کردند.

رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در نطنز با تاکید بر این که این برنامه یک همایش مردمی و ملی برای پاسداشت ارزش‌های انقلابی در پایتخت هسته‌ای ایران است، بیان کرد: این مراسم امروز ساعت ۱۶:۳۰ در حسینیه مرکز شهر نطنز و با حضور حجت الاسلام نبویان سخنران انقلابی و علی زکریایی طنزپرداز کشوری برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان نطنز پر است از مشکلاتی که آینده جوانان و نوجوان این خطه را نشانه رفته و البته جز در موارد خاص نیز از همت انقلابی و مدیریت جهادی خالی است، اما متاسفانه بعضی‌ها برای رفع این مشکل ها، سر‌های خود را به سمتی چرخانده اند که در آن سمت تلاش می‌شود تا اگر حرکتی مردمی برای احیای یاد و نام شهدا و ارزش‌های نظام الهی انجام می‌شود، با سنگ اندازی و حاشیه سازی این حرکت را متوقف کنند.
ارسال نظرات