خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه نطنز:

مهمتریت مانع حمایت از کالای ایرانی دلالی و واسطه گری است

مسئول سیاسی سپاه ناحیه نطنز گفت : از الزامات حمایت از کالای ایرانی با توجه به افزایش تولید، اهمیت دادن به کیفیت، بازاریابی مناسب ، مدیریت جهادی واردات ، مبارزه با قاچاق کالا است.
کد خبر: ۹۰۰۵۶۸۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، نشست سیاسی با موضوع حمایت از کالای ایرانی در حوزه علمیه خواهران (پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم(س)) برگزار شد .

در این نشست سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم احمدی مسئول سیاسی سپاه ناحیه نطنز ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رجب و آغاز سال جدید به تبیین حمایت از کالای ایرانی پرداخت.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه نطنز افزود: از الزامات حمایت از کالای ایرانی با توجه به افزایش تولید، اهمیت دادن به کیفیت، بازاریابی مناسب ، مدیریت جهادی واردات ، مبارزه با قاچاق کالا است.

وی در پایان دو گام اساسی را در جهت از بین بردن موانع حمایت از کالای ایرانی بیان کرد که عبارتند از : گام اول حل مشکلات ذهنی و روانی که همان تعصب داشتن نسبت به استفاده از کالای ایرانی در بین مردم و گام دوم هم تعلیم و تربیت در مدارس در این زمینه گرفته تا اصلاحاتی در حوزه سیاست داخلی و خارجی و هم چنین از بین بردن دلالی بازی و واسطه گری که خود از عوامل مهم فساد اقتصادی است .

ارسال نظرات