خبرهای داغ:
به همت حوزه هنری اصفهان و روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (ع):

گردهمایی خاطره‌گویی "صبح خاطره" در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) برگزار شد

گردهمایی صبح خاطره با حضور سرداران ۸ سال دفاع مقدس، مدیران و مسئولان حوزه هنری اصفهان و رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در محل نمازخانه لشکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۶۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) گردهمایی صبح خاطره با حضور سرداران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، مدیران و مسئولان حوزه هنری اصفهان و رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در محل نمازخانه لشکر برگزار شد.
در این مراسم که با خیر مقدم حجت‌الاسلام موسوی، از نمایندگی، ولی فقیه در لشکر مقدس امام حسین آغاز شد، دکتر احمدی‌فر رئیس حوزه هنری اصفهان نیز طی سخنانی از رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و همچنین جبهه مقاومت در کشور سوریه تقدیر به عمل آورد.
احمدی فر در ادامه تصریح کرد: از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ فروردین ماه با موافقت رهبر انقلاب اسلامی به عنوان هفته هنری انقلاب اسلامی نامگذاری شده است و به همین مناسب در این هفته برنامه‌های گوناگون و متنوعی در راستای گردامیداشت هنر در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.
رئیس حوزه هنری اصفهان، تصریح کرد: حوزه هنری به واسطه این که یک نهاد انقلابی است، ماموریت ویژه‌ای در ثبت خاطرات رزمندگان اسلام دارد و بر این باور است که با بهترین شکل این خاطرات را به صورت ادبیاتی موزون ثبت کند.
وی با بیان این‌که حوزه هنری به ۲ صورت ثبت خاطرات رزمندگان را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: روش نخست ثبت خاطرات رزمندگان و تبدیل به کالای فرهنگی مانند کتاب و مجلات مختلف است.
احمدی‌فر ادامه داد: روش دوم نیز برگزاری جلسات خاطره‌گویی رزمندگان است که به واسطه حضور در این جلسات خاطرات گوناگون خود را از زمان حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بیان می‌کنند.
در ادامه سردار موسوی، سردار رضایی و چند تن از دیگر از رزمندگان لشکر امام حسین (ع) در دوران ۸ سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود در این دوران پرداختند.
در پایان این مراسم نیز از ۲ جلد کتاب با محتوای خاطرات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس که باهمت فضل‌اله صابری، فاطمه نجفی و منصور قربانی گردآوری شده بود رونمایی شد و از نویسندگان این کتاب‌ها نیز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
 
گردهمایی خاطره‌گویی
 
گردهمایی خاطره‌گویی
ارسال نظرات