خبرهای داغ:
به همت معاونت تربیت و آموزش لشکر 14 امام حسین (ع)برگزار شد

نخستین دوره توانمندسازی و هویت‌بخشی جانشینان گروهان و فرماندهان دسته گردان‌های امام حسین(ع) برگزار شد

نخستین دوره توانمندسازی و هویت‌بخشی جانشینان گروهان و فرماندهان دسته گردان‌های امام حسین (ع) وابسته به لشکر عملیاتی امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۷۱۱۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی لشکر مقدس امام حسین (ع)، سرگرد مصطفی توکلی، مسئول معاونت تربیت و آموزش لشکر ۱۴ امام حسین (ع) درباره برگزاری این برنامه اظهار داشت: با توجه به احساس نیاز در فراخوانی‌های لشکر ۱۴ و همچنین تعداد بالای گردان‌های تحت نظر لشکرمقدس امام حسین (ع) که از شمال تا کاشان، از جنوب تا سمیرم، از غرب تا تیران و کرون و از شرق تا شهر نایین را در بر می‌گیرد این دوره به منظور واگذاری امورات اجرایی گردان‌های امام حسین به افراد بسیجی با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت‌کننده برگزار شد.
وی درباره اهداف اصلی این برنامه گفت: دوره توانمندسازی و هویت‌بخشی جانشینان گروهان و فرماندهان دسته گردان‌های امام حسین (ع) که به صورت شبانه روزی و با هدف کادرسازی در گردان‌های امام حسین (ع) و هویت بخشی به فرماندهان بسیجی برگزار شد.
مسئول معاونت تربیت و آموزش لشکر ۱۴ امام حسین (ع) به برنامه‌های برگزار شده در این دوره اشاره کرد و گفت: این برنامه در ۲ بخش مباحث مدیریتی و مباحث عملیاتی مانند میدان تیر تاکتیکی، سالن شبیه‌ساز، قطب‌نما و گراگیری درشب برگزار شد.
توکلی ادامه داد: با توجه به اهمیت دوره، پذیرایی ویک وعده غذایی افراد شرکت کننده در این دوره در مناطق مختلف منطقه عملیاتی جاگذاری شد و نیرو‌های شرکت کننده موظف بودند با استفاده از قطب و گراگیری محل غذای خود را جست‌وجو و رهگیری کنند.
وی اظهار داشت: در واقع با برگزاری این برنامه به دنبال این هستیم که گردانندگی کادر به افراد بسیجی تحت نظر گردان‌ها واگذار شود و نظرات کلی بر عهده فرماندهان و معاونان گردان‌ها باشد.
مسئول معاونت تربیت و آموزش لشکر ۱۴ امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت بسیار بالای گردان‌های امام حسین (ع) این برنامه در ۳ نقطه دیگر از استان اصفهان برگزار می‌شود.
توکلی گفت: شهرستان مبارکه میزبان گردان‌های جنوب اصفهان، شهرستان نجف‌آباد میزبان گردان‌های غرب اصفهان و شهرستان کاشان نیز میزبان‌های گردان‌های شمال اصفهان در دوره‌های آتی خواهد بود.
ارسال نظرات