خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج):

مدافعان حرم در کمک به مناطق محروم هم پیش‌قدم بودند/۳۰ هزار اصفهانی به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: امسال ۳۰ هزار نفر از جهادگران سراسر استان اصفهان در قالب ۴۰۰ گروه جهادی برای رفع محرومیت از مناطق محروم استان اصفهان و سایر استان‌ها اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۱۶۸۴۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا بعدازظهر روز گذشته در دوره اعتلای گروه‌های جهادی استان اصفهان در اردوگاه فرهنگی، تربیتی شهدای درچه اظهار داشت: امسال ۳۰ هزار نفر از جهادگران سراسر استان اصفهان در قالب ۴۰۰ گروه جهادی برای رفع محرومیت از مناطق محروم استان اصفهان و سایر استان‌ها اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم، افزود: باید توجه داشت که در کنار فعالیت‌های عمرانی و جهادی، رفع مشکلات و تقویت زیرساخت‌های کشور، انسان‌های بصیر، آگاه، مدافع نظام و انقلاب و دارای روحیه جهادی تربیت شود.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی و ظرفیت خیران برای خدمت رسانی به مردم ادامه داد: باید ظرفیت‌ها و استعداد‌های نهفته در مناطق محروم و غیربرخوردار را رشد داد و بدانیم که خدمت‌رسانی در کنار محبت به مردم، معجزه می‌کند.

وی با اشاره به تمرکز بسیج سازندگی استان اصفهان بر محرومیت‌زدایی مناطق محروم و غیربرخوردار داخل استان اصفهان عنوان کرد: لازم است تا اولویت خدمت‌رسانی را به نقاط محروم و غیربرخوردار استان اصفهان اختصاص داد و با همگرایی و تقویت گروه‌های جهادی ظرفیت خوبی را برای خدمت به مردم استان اصفهان تشکیل داد.

سردار فدا با بیان اینکه قدرت بازدارندگی موشکی ما ثمره توجه به ظرفیت‌های کشور است، گفت: مسئولان باید به همت، دانش، غیرت، شادابی و نشاط و ظرفیت جوانان کشور بیش از پیش توجه کنند.

وی با اشاره به خدمات نظام اسلامی پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب افزود: باید شرایط کنونی برخی از کشور‌های منطقه که در دامن آمریکا رفتند و با اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها ارتباط دارند را با شرایط کنونی کشومان مقایسه کرد و مشاهده کرد که می‌توان ایستادگی و پیشرفت کرد.
ارسال نظرات