خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)

دشمنان اذعان دارند که دستگاه رهبری نفوذ ناپذیر است

حجت السلام غفاری پور تأکید کرد: دشمنان اذعان کرده اند که ما در بخش های مختلف توانسته ایم نفوذ کنیم ولی در دستگاه رهبری نتوانسته ایم نفوذ کنیم و دشمن اذعان کرده است که در تقابل با جمهوری اسلامی سدد محکم رهبری معظم انقلاب اسلامی وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۰۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد: حجت الاسلام رضا غفاری پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نجف آباد با تسلیت ایام رحلت امام و شهادت حضرت علی(ع) گفت: امروز دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی پیچیده تر شده است و این به خاطر این است که دشمن نقاط ضعف و قوت ما را بیشتر شناسایی کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: دشمن می خواهد مردم را از آینده انقلاب نا امید کند و چون در مقابله با حضرت امام و رهبری شکست خورده اند دست به تخریب اندیشه های حضرت امام می زنند بنابراین ما باید تفسیر کلام امام را از زبان رهبرمعظم انقلاب بشنویم.

غفاری پور خاطر نشان کرد: یکی از اندیشه های امام این بود که مستکبران و در رأس آن ها آمریکا و اسرائیل دشمن قرآن و اسلام و ما هستند.

وی ادامه داد: تعامل با دشمن یعنی معامله با دشمن و این به این معنی است که ما چیزی بدهیم و چیزی بگیریم.

حجت الاسلام غفاری پور بیان کرد: علت تبعید امام این بود که به شاه نصیحت می کرد که تمام گرفتاری های ما از آمریکا و اسرائیل است و می فرمود ما به استقلال نخواهیم رسید تا زمانی که درب غرب را روی خود نبندیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) ادامه داد: یکی دیگر از مبانی و اندیشه های امام این بود که دین اسلام دارای حکومت است و احکام اسلامی را در قالب تشکیل حکومت می توان پیاده کرد.

حجت السلام غفاری پور تأکید کرد: دشمنان اذعان کرده اند که ما در بخش های مختلف توانسته ایم نفوذ کنیم ولی در دستگاه رهبری نتوانسته ایم نفوذ کنیم و دشمن اذعان کرده است که در تقابل با جمهوری اسلامی  سدد محکم  رهبری معظم انقلاب اسلامی وجود دارد.

غفاری پور در پایان گفت: یکی دیگر از اندیشه های امام این بود که تغییر سیاست کلان نظام به وسیله رهبری تعیین می شود و وحدت و همدلی مردم حول محور رهبری و قانون نیز یکی دیگر از اندیشه های امام (ره) است.

در پایان حجت السلام اکبر احمدی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد منصوب گردید و از زحمات حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته تقدیر و تشکر به عمل آمد.

حجت الاسلام احمدی پیش از این مسئول نمایندگی نواحی تیران و کرون و شاهین شهر را بر عهده داشته است.

 

ارسال نظرات