خبرهای داغ:

جلسه دو جانبه حوزه نمایندگی و فرماندهی لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) در جنوب شرق کشور برگزار شد

در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور نمایندگی ولی فقیه وفرماندهی لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام)در راستای مرتفع کردن مشکلات کارکنان تشکیل جلسه دادند.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۶۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام)، در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور، نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) در راستای مرتفع کردن مشکلات کارکنان تشکیل جلسه دادند.

سرهنگ محمد هاشمی پور در ادامه به نحوه تامین اقلام وتوزیع جیره و...در منطقه اشاره نمود و مشکلات و محدودیت ها را یادآور شد وافزود که مجموعه فرماندهی لشکر با تمام قوا در صدد رفع مشکلات نیروها می باشد.

فرمانده لشکر نسبت به استفاده از یگان های مهندسی جهت ساخت راه های مواصلاتی سهل الوصول به پایگاه های مرزی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که یگان ها در تسریع این ساخت وساز ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام پیراسته نیز در این جلسه ضمن تجلیل از خدمات ارزنده فرماندهی لشکر در منطقه مشکلات مطرح شده در بازدید ایشان از پایگاه ها را مطرح کرد و خواستار رفع آنها شد.

لازم به ذکر است در راستای این جلسه مشکلات فرهنگی و کمبودهای کارکنان به نمایندگی محترم قرارگاه قدس نیروی زمینی توسط نمایندگی ولی فقیه منعکس شد.

ارسال نظرات