خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد:

هیچ‌گونه کمبود اقلام اساسی در اسدآباد وجود ندارد

فرماندار اسدآباد گفت: در شهرستان اسدآباد هیچ‌گونه کمبود اقلام اساسی وجود ندارد و تا هر میزان لازم باشد می‌توانیم فروشگاه‌ها را از لحاظ اجناس اساسی تأمین کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۵۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

هیچ‌گونه کمبود اقلام اساسی در اسدآباد وجود نداردکریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در رابطه با گرانی‌های اخیر اظهار داشت: به طبع با بالا رفتن قیمت دلار شاهد افزایش قیمت کالاهای دیگر نیز بودیم.

وی با اشاره به گران شدن نهاده‌های دامی بیان کرد: تعدادی از مرغداران شهرستان با توجه به این موضوع پرورش مرغ را متوقف کردند که تاثیر زیادی در افزایش قیمت این قلم داشت.

فرماندار اسدآباد با اشاره به دعوت استاندار از تنها واردکننده نهاد دامی به استان گفت: با وارد شدن گوشت مرغ ذخیره شده به بازار شاهد کاهش قیمت این خوراکی مهم بودیم.

وی در ادامه به تعطیلی کشتارگاه اسدآباد اشاره کرد و گفت: علت این تعطیلی از طرف دامپزشکی استان نزدیکی به واحدهای صنعتی اعلام شده است.

حمیدوند اضافه کرد: سوال ما این است چرا از ابتدا مجوز احداث کشتارگاه در این نقطه داده شده تا اکنون شاهد تعطیلی آن باشیم؟

وی با اشاره به وارد کردن گوشت قرمز به شهرستان بیان کرد: چهار بار گوشت قرمز به قیمت دولتی وارد کردیم که موجب کاهش قیمت آن بود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه جلسه کنترل و نظارت بازار به صورت هفتگی در فرمانداری تشکیل می‌شود، گفت: در شهرستان اسدآباد هیچ‌گونه کمبود اقلام اساسی وجود ندارد و تا هر میزان لازم باشد می‌توانیم فروشگاه‌ها را از لحاظ اجناس اساسی تأمین کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هفته خبرنگار و تبریک به خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بیان داشت: طی هفته آینده در مراسمی از خبرنگاران دیار سیدجمال تقدیر به عمل خواهیم آورد.

حمیدوند علت برگزار نشدن مراسم روز خبرنگار در 17 مرداد را حضور نداشتن خود در شهرستان و مراسم جامع استانداری در این روز اعلام کرد و گفت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مابین مسئولین و مردم نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه دارا هستند.

وی در ادامه به تغییر رییس اداره کار اسدآباد اشاره کرد و گفت: علت این تغییرتصمیمات استانی بوده است و دو نفر از افراد بومی برای احراز این پست معرفی شده‌اند.

فرماندار اسدآباد گفت: در تلاش هستیم رئیس سابق اداره کار را برای ادامه خدمت به فرمانداری منتقل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات