خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع):

حرکت به سوی خودکفایی با تلاش در جهت بهبود وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دست یافتنی است

محمد امین مردانشاه تاکید کرد: خواهران بسیجی باحضور در محله‌های مختلف شهر در حال انجام اردوی جهادی فرهنگی با مضمون ایجاد اطلاع رسانی در خصوص اعتیاد، ناهنجاری‌های جامعه و کمک به خانواده‌های درگیر بیماری اعتیاد، هستند.
کد خبر: ۹۰۴۵۲۰۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان، محمد امین مردانشاه کارشناس و جانشین قرارگاه سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) گفت: از ابتدای آغاز روند برگزاری اردو‌های جهادی در سال جاری تا کنون، منازل محروم بررسی شده در حال باسازی هستند و بررسی مشکلات منازل محرومین همچنان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد:که درحال حاضر باکمک مراکز کمیته امداد منطقه دو و سه اصفهان اعزام گرو‌های جهادی به مناطق محروم برون شهری و برون استانی داریم.
جانشین قرارگاه سازندگی ناحیه امام رضا (ع) دراین باره گفت:هم اکنون در شهرستان فریدون شهر و روستا‌های محروم شهرستان یاسوج عملیات ساخت خانه و سرویس‌های بهداشت عمومی برای محرومین، عملیات آبرسانی و عملیات ساخت جاده در حال انجام هست.
محمد امین مردانشاه تاکید کرد:گرو‌های جهاد سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) علاوه بر کمک رسانی در مناطق محروم با حضور در مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه همچون شهرستان سر پل ذهاب به خدمت رسانی، انجام عملیات‌ های عمرانی و کمک به آسیب دیدگان زلزله زده می پردازند.
وی در رابطه با نقش بانوان بسیجی حاضر در اردو‌های جهادی بیان داشت: خواهران بسیجی باحضور در محله‌های مختلف شهر در حال انجام اردوی جهادی فرهنگی با مضمون ایجاد اطلاع رسانی در خصوص اعتیاد، ناهنجاری‌های جامعه و کمک به خانواده‌های درگیر بیماری اعتیاد، هستند.
محمد امین مردانشاه کارشناس و جانشین قرارگاه سازندگی ناحیه مقاومت بسیح امام رضا (ع) در پایان اذعان داشت: اردو‌های جهادی تنها قسمت کار بسیج سازندگی ناحیه امام رضا نیست و این بازوی عملیاتی فرهنگی علاوه بر این اردو‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای نیز دارد که به حول و قوه الهی در آینده شما را از نتیجه آن آگاه خواهیم ساخت.
ارسال نظرات