خبرهای داغ:
در جلسه شبیه سازی واقعه غدیر خم مطرح شد؛

دین اسلام با واقعه غدیر خم کامل شد

امام جمعه شهر سجزی تمام تلاشهای انبیاء از اول تا خاتم را رخ دادن واقعه غدیر خم و معرفی ولایت دانست و گفت : دین اسلام با دارا بودن خمس ، زکات ، نماز ، روزه و ... باید با ولایت کامل می شد که این مهم در واقعه غدیر خم رخ داد و دین اسلام با واقعه غدیر خم کامل شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۲۲۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین جعفری در دیدار با ستاد برگزاری شبیه سازی واقعه غدیر خم با اشاره به واقعه غدیر خم گفت : باید تمام تلاشها را به کار برد تا اذهان را بیدار کرد که حلّال تمام مشکلات و مقابله با ظلم و استکبار بحث واقعه غدیر و ولایت است.

ایشان اظهار امیدواری کرد که انشاءالله با ظهور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با پرچم داری مقام معظم رهبری که جانشین برحق ولایت می باشند ریشه تمام ظلم و استکبار ها برکنده شود.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) ضمن تشکر از امام جمعه و مسئولین شهر سجزی و حاضرین در جلسه که به این برنامه اهمیت زیادی قائل شدند به ارائه پیشنهادات در این خصوص پرداخت.

سرهنگ عجمی از عوامل اجرایی خواست که از ظرفیت های مردمی و هیئت های مذهبی استفاده کنند و پیش بینی تمام امکانات و کارهای فرهنگی برای یک خروجی بسیار خوب که شناخت و درک بالای واقعه غدیر می باشد را مد نظر داشته باشند.

وی افزود : عوامل اجرایی باید توجه ویژه ای در خصوص طبیعی تر بودن مکان و اجرای برنامه داشته باشند تا بتوان هرچه بهتر این واقعه مهم را درک کرد.

ارسال نظرات