خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن از طریق فشار روانی در صدد تبدیل نقاط مثبت نظام به نقاط ضعف است

مجمع بسیج پیشکسوتان شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۳۱۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان بسیجی شهرستان شاهین شهر و میمه، فرماندهی ناحیه و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه مجمع بسیج پیشکسوتان شهرستان شاهین شهر و میمه در نماز خانه ناحیه برگزار شد.
رمضانعلی غلامرضایی از کارشناسان سیاسی استان اصفهان ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت:امروز در شرایط حساسی قرار داریم و اگر گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم می‌توانیم سربلند از این مرحله عبور کنیم.
وی افزود: دشمن بعد از جنگ تحمیلی ۸ ساله فهمید با جنگ نظامی نمی‌تواند جلوی انقلاب اسلامی بایستند بنابراین رو به روش‌های دیگری مانند جنگ نیابتی آورد و با تاسیس گروه‌های تروریستی در منطقه در صدد ضربه زدن به جبهه مقاومت و در نهایت انقلاب اسلامی ایران بود.
غلامرضایی با تاکید بر اهمیت مسائل اقتصاد در کشور گفت:هدف بعدی دشمن بعد از شکست در جنگ نیابتی به راه انداختن جنگ اقتصادی است و با هدف درگیر کردن آحاد مردم و ایجاد نارضایتی در مردم است.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمن با پنج هدف رو به جنگ اقتصادی آورده:۱-نا امید کردن عقبه مردم ۲-تغییر و اختلال در دستگاه‌های محاسباتی کشور ۳- کشور را به بن بست نشستن وانمود کردن ۴- وادار کردن کشور به تمکین و پذیرفتن خواسته‌های غرب ۵- فرو پاشی نظام از درون
غلامرضایی در پایان عنوان داشت: اکنون که دشمن با تمام امکانات به جنگ با کشورمان آمده است وظیفه ما ایجاب می‌کند گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و از مسئولان کشور مطالبه داشته باشیم.
ارسال نظرات