خبرهای داغ:

تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا برگزار شد

باحضور نماینده ولی فقیه در سپاه استان اصفهان، آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۱۸۲۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، مراسم تکریم و معارفه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج)، مسئولان نظامی و جمعی از بسیجیان شهرضا برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا غفاری‌پور، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تبریک عید غدیر، اظهارداشت: غدیر به نوعی بزرگترین عید در تاریخ بشریت است و عیدی است که در آن عدالت خداوند آشکار می‌شود.

وی با بیان اینکه عید غدیر بهترین فرصت برای تبیین جایگاه امامت و ولایت است، افزود: عید غدیر فرصت مناسبی است تا عظمت غدیر و جایگاه امامت در دین اسلام به نسل جوان و نوجوان جامعه بازگو شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه شیعیان انتقال پیام غدیر خم به مسلمانان است، تصریح کرد: باید مسلمانان از این فرصت استفاده کنند و اتحاد و وحدت بین همدیگر را تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه عید غدیر، روز بزرگی است، خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی باید از همه امکانات و لوازم استفاده کنند و به تشریح اتفاقات غدیر خم بپردازند.

حجت‌الاسلام غفاری‌پور با بیان اینکه در واقعه غدیر سرنوشت بشریت رقم خورد، بیان کرد: ترویج واقعه غدیر ترویج فرهنگ اسلامی است و بازگو کردن واقعه غدیر به عنوان بستر و ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ اسلام و عقاید و افکار شیعیان است.

وی خاطرنشان کرد: به فرمود: ه امیرالمومنین (ع) نقش، ولی فقیه در جامعه مانند نخ تسبیح است که دانه‌های متفرق را به هم وصل می‌کند و جلوی تفرقه را می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به حدیث امام زمان (عج) در مورد مراجعه به فقها و راویان حدیث اهل بیت (ع) در زمان غیبت، افزود: وحدت باید حول محور ولی فقیه  باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در این مراسم حجت‌الاسلام نوری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرضا معرفی و از زحمات حجت الاسلام دلدار در طول مدت این مسئولیت تجلیل شد.
ارسال نظرات