خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه خوانسار:

امروز باید دفاع همه جانبه اقتصادی داشته باشیم،دفاع مقدس الگویی برای دفاع در جنگ اقتصادی است

فرمانده سپاه ناحیه خوانسارگفت: به تأسی از قیام عاشورا و قافله کربلا شجره طیبه ای از خاک سر برآورد و برای پاسداشت و نگاه داشت این شجره طیبه لازم بود تا دفاع همه جانبه ای در برابر حمله رژیم بعث عراق رقم بخورد و امروز نیز لازم است تا دفاع همه جانبه اقتصادی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۰۷۸۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار حمیدرضا مجیری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفتگو با این خبرگزاری  ضمن تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان و امام سجاد (ع) و تقارن این ایام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان این که قیام سیدالشهدا (ع) مایه سرمشق گیری در دفاع مقدس شد اظهار کرد: این سرمشق ها باعث صلابت ها و از خودگذشتگی هایی شد که پس از 30 سال اکنون این پیروزی را که حاکی از غلبه همه اسلام در برابر همه کفر بود گرامی می داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از قیام عاشورا و و رسالتی که قافله کربلا بر عهده داشت سرچشمه گرفته است و این سرچشمه موجب جریان یافتن در جامعه شد و دفاع مقدس را رقم زد، دفاعی که همه مردم در آن بسیج شدند و توانستند در برابر جهان کفر به پیروزی برسند.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار با تاکید بر فرمایش رهبر انقلاب که حفظ تمامیت ارضی در جریان هشت سال دفاع مقدس را از ویژگی های آن بیان فرمودند تصریح کرد: امسال نیز در چهلمین سالگرد شکل گیری و پیروزی شجره طیبه انقلاب اسلامی قرار داریم، شجره طیبه ای که پیروزی آن از سال های قبل رقم خورده است و امروز پدیده ای باعظمت، جاافتاده و توانمند است و می تواند در جهان امروزعرض اندام کرده و در برابر زیاده خواهی استکبار بایستد.

سرهنگ مجیری انقلاب اسلامی را نشأت یافته از قیام سیدالشهدا بیان کرد و افزود: این همراهی و پیوستگی با جریان عاشورا از محرم سال 1342که اولین جرقه های انقلاب زده شد وجود داشته است و اکنون نیز این ایام با شرایطی همزمان شده است که کشور ما با یک جنگ اقتصادی تمام عیار مواجه است.

وی اضافه کرد: در شرایطی که جنگ نظامی متصور نیست، جنگ اقتصادی با محوریت استکبار جهانی و با اقدام آمریکا به تشکیل کمیته هایی در خزانه داری خود در این خصوص کلید خورده است و لذا هفته دفاع مقدس می تواند الگویی برای همه ملت ما باشد تا دست به دست یکدیگر داده به دفاع در این جنگ بپردازند.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار لازمه پیروزی در جنگ را همراهی، همدلی و هم نوایی همه ملت دانست و گفت: در کنار مردم، مسئولان نیز باید کمک کنند تا از این جنگ تمام عیار با سر بلندی بیرون بیاییم.

وی خاطر نشان کرد: تمام توانمندی های ما نسبت به شروع جنگ تحمیلی هشت ساله در اوج خود قرار دارد و همه الزامات و ملزوماتی که برای دفاع در کشور لازم است در داخل وجود دارد و تعریف آن در بیان رهبر انقلاب همان بحث اقتصاد مقاومتی است که با عمل به آن می توانیم در جنگ اقتصادی نیز پیروز شویم.

سرهنگ مجیری هفته دفاع مقدس را یادآور خون های عزیزی دانست که سرمایه پیروزی انقلاب اسلامی شده است و آن را باعث احساس غرور برای جوانان و ملت بیان کرد و افزود: به تأسی از قیام عاشورا و قافله کربلا شجره طیبه ای از خاک سر برآورد و برای پاسداشت و نگاه داشت این شجره طیبه لازم بود تا دفاع همه جانبه ای در برابر حمله رژیم بعث عراق رقم بخورد و امروز نیز لازم است تا دفاع همه جانبه اقتصادی داشته باشیم.

وی افزود: امروز پیام ما به مردم حسینی و ولایت مدار و انقلابی خوانسار این است که هفته دفاع مقدس را که یادآور رشادت ها و ایثارهایی است که با کمک و همراهی مردم رقم خورد پاس داشته و با همان گذشت ها و ایثارها و با قدرت و قوت و بلکه توانمندتر از سال های دفاع مقدس با همبستگی مردم و مسئولان مشکلات کنونی را نیز پشت سربگذاریم و نظام اسلامی را تقویت کنیم.

 

ارسال نظرات