خبرهای داغ:

از نماهنگ بدرقه در شهرستان برخوار رونمایی شد

در آستانه اربعین حسینی از نماهنگ زیبای گروه همخوانی ترنم ولایت تحت عنوان بدرقه رونمایی شد. این همایش با حضور مسولین شهرستان، بسیجیان مسجد صاحب الزمان و عوامل تهیه کننده این نماهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۱۱۵۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، در آستانه اربعین حسینی از نماهنگ زیبای گروه همخوانی ترنم ولایت تحت عنوان بدرقه رونمایی شد.


در این همایش که با حضور مسولین شهرستان ، عوامل ضبط نماهنگ و اعضای گروه سرود و خانواده های اعضای هیئت ، کانون و بسیج مسجد صاحب الزمان برگزار شد.


حجت الاسلام صغیرا به بیان نکات و دغدغه های مقام معظم رهبری پیرامون کار در عرصه های هنری و فیلم سازی توسط جبهه انقلابی پرداخته و از این اثر فاخر که توسط مجموعه سرجوب با محوریت بسیج صاحب الزمان(عج) تولید شده تشکر کردند.

 برای اولین بار فیلم کوتاه تولیدی توسط گروه سرود ترنم ولایت در حضور حاضرین در همایش ، بر روی پرده به نمایش در آمد.


فرمانده پایگاه بسیج حضرت صاحب الزمان (عج) در مورد روند ضبط این برنامه توضیح  داد وعنوان کرد: ما هنوز به ان پتانسیلی که مد نظر خود هست برای تحقق حرف مقام معظم رهبری نرسیده ایم و خواهان حمایت ویژه ای از سوی مسئولین هستیم.


در ادامه از اعضای گروه همخوانی ترنم ولایت تقدیر به عمل آمد و در پایان با مزین کردن جلسه به پرچم بارگاه سید الشهدا ، سرود آرزوی کربلا اجرا و با مداحی کربلایی حاج محمد داوری همایش خاتمه یافت.

ارسال نظرات