خبرهای داغ:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(ع) با آیت الله ناصری دیدار کرد

حجت الاسلام رحمت الله صادقی؛ نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) و قراگاه منطقه ای سید الشهدا(ع) با آیت الله ناصری دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۸۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حضرت آیت الله ناصری این دیدار اظهار داشت: انشاالله خداوند شما مسئولینی که عامل به وظیفه هستید را طول عمر با صحت بدهد و انشاء الله خداوند متعال ما را جزء سربازان برگزیده امام زمان(عج) قرار دهد.
ایشان تاکید کرد: شما عزیزان در تلاش های خود برای گره گشایی از کار مردم بایستی لحظه ای از خداوند غافل نشوید و سعی کنید به ائمه اطهار(ع) بالاخص حضرت زهرا(س) توسل پیدا کنید.
حضرت آیت الله ناصری با بیان اینکه خداوند طول عمر با خیر و برکت به مقام رهبری عنایت کند خاطر نشان کرد: شما برزگواران در مسئولیت های خود بازوی مقام معظم رهبری(حفظه الله) برای رسیدن به هدف والا و خدایی ایشان هستید که باید به ایشان کمک کنید .
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) و قراگاه منطقه ای سید الشهدا(ع) تصریح کرد: این مسئولیت ها ممکن است برای هرکسی باشد انشاءالله بتوانیم با دعای خیر شما این مسئولیت ها را به دست صاحب اصلی آنها حضرت حجت ابن الحسن(عج) برسانیم.

ارسال نظرات