خبرهای داغ:

پدر معنوی دهاقان به دیار باقی شتافت

مدیرمکتب القرآن و نماینده جامعه قرآنی شهرستان دهاقان با صدور پیامی درگذشت استاد برجسته و توانمند قرآن کریم مرحوم حاج محمدتقی مومن پور را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۷۸۵۷۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان : مدیرمکتب القرآن و نماینده جامعه قرآنی شهرستان دهاقان با صدور پیامی درگذشت استاد برجسته و توانمند قرآن مرحوم حاج محمدتقی مومن پور را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ان هذا القرآن یهدی للتی هی اقوم و یبشر المؤمنین الذین یعملون الصالحات ان لهم اجرا کبیراً. یعنی: این قرآن مردمان را به راهی رهنمود می کند که مستقیم ترین راه ها برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است و به مؤمنانی که برابر دستورات آن کارهای شایسته و پسندیده می کنند، مژده می دهد که برای آن در سرای دیگر پاداشی بزرگ به نام بهشت است.

درگذشت استاد برجسته و توانمند قرآن مرحوم حاج محمدتقی مومن پور جامعه قرآنی را متأثر نمود.


استاد بزرگواری که عمر با برکت خود را در راه آموزش قرآن کریم سپری نمود و بسیاری از اساتید و چهره های ممتاز قرآنی شهرستان دهاقان از شاگردان این عزیز سفر کرده محسوب شده و از علم و اخلاق قرآنی ایشان بهره مند شده اند. قطعا این استاد بزرگ پدر قرائت قرآن کریم درشهرستان دهاقان بوده و همه ما باید قدردان زحمات و خدمات ایشان باشیم.

ایشان که از چهره های خدمتگزار و شناخته شده شهرستان دهاقان در زمینه آموزش قرآن کریم بودند، تا لحظات پایانی عمر با برکت خویش همواره در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نکرده و علی رغم کهولت سن همواره از پیشگامان در راه خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بودند.

خاطره تلاش‌های خالصانه این استاد پیشکسوت کلام نور و معلم با تقوا هیچ گاه از یاد خادمان قرآن فراموش نخواهد شد. اساتید، مربیان، حافظان و همه خادمان با قرائت قرآن و هدیه به روح آن معلم و خادم تربیت یافته مکتب نورانی قرآن یادش را گرامی خواهند داشت.

سیدامیرحجازی به نمایندگی از جامعه قرآنی شهرستان دهاقان این مصیبت را به قرآن‏ دوستان و همه اصحاب جامعه قرآنی به خصوص خانواده و شاگردان محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و برای آن استاد بزرگ از درگاه حضرت پروردگار آمرزش و رحمت و برای بازماندگان محترم او شکیبایی و تندرستی و پاداش نیکو مسالت می‌نمایم.

مراسم ترحیم روزجمعه ۱۳۹۷/۸/۲۵ از ساعت ۸تا ۱۱ در حسینیه اعظم دهاقان
مراسم هفتمین روز رحلت آن مرحوم روز ۵شنبه۱۳۹۷/۹/۱ ساعت ۱۴الی۱۶ در مسجد امام حسن مجتبی (علیه الاسلام) واقع درگلستان شهدای دهاقان برگزار می گردد.

ارسال نظرات