خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد:

بسیج معجزه انقلاب اسلامی است/ رمز پیروزی ملت های منطقه بسیج مردمی است

سرهنگ مهدی ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در گردهمایی نخبگان بسیجی شهرستان نجف آباد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که معجزه دیگری در آن اتفاق افتاد و آن بسیج است که به تأسی از انبیاء تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۷۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ سرهنگ ساعی افزود: همهء انبیا در طول تاریخ از ایظرفیت بسیج استفاده کرده اند؛ این فکر و اندیشه ریشه در تاریخ انبیا دارد؛ آنها برای نجات بشریت و انسان از دست ظالمان و مستکبران زمان خود از ظرفیت بسیج مردمی استفاده می کردند.
ساعی ادامه داد: پیامبر عظیم الشأن اسلام با بسیج مردمی در مقابل کفار مکه ایستاد و نهایتاً حکومت اسلامی را با استفاده از بسیج پایه گذاری کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد اظهار داشت: بسیجی که امروز به دست ما رسیده ریشه در تاریخ انبیاء الهی دارد و ما باید افتخار کنیم که در این برهه از تاریخ به عنوان یک بسیجی حضور داریم. قدر نعمت بسیج را بدانید و خدا را شاکر باشید که امروز در مساجد و پایگاه ها برای توسعه فرهنگ اصیل اسلامی تلاش می کنیم و قطعا اگر در زمان انبیاء و اولیای الهی و کربلا بودیم همین مسیر را طی می کردیم.
ساعی خاطرنشان کرد: در خط قرآن و اسلام هستیم و وظیفه ما خطیر و سنگین است؛ به لطف پروردگار و انقلاب اسلامی بسیج ما در آن طرف مرزها به عنوان الگو قرار گرفته است و رمز پیروزی ملت های منطقه بسیج مردمی است.
ساعی افزود: هر کدام از ما باید نقش خود را ایفا کند و آن نقش، حمایت از ولایت فقیه و ارزش های انقلابی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در پایان گفت: امیدوارم همه شما با حضور خوبتان در مناسبت های مختلف موفق و موید باشید و هفته بسیج را یکبار دیگر به شما تبریک عرض می کنم و آرزوی موفقیت برای شما دارم؛ از تلاش های شما در بسیج تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظرات