خبرهای داغ:
در هفته بسیج انجام گرفت

گفتگو با بسیجی شاخص و نخبه در دهاقان

جناب آقای مرتضی کرمی یکی از برادران بسیجی روستای قمبوان از توابع شهرستان دهاقان می باشد که با ساخت انیمیشن 2 بعدی و 3 بعدی و همچنین ساخت کلیپ در مناسبت های ملی و مذهبی به عنوان بسیجی شاخص و نخبه فعالیت خودش را انجام می دهد.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۳۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان : جناب آقای مرتضی کرمی قمبوانی متولد سال 1370 مهندس آی تی ، اهل و ساکن روستای قمبوان از توابع شهرستان دهاقان می باشد. داستان زندگی و فعالیت هایش را از زبان خودش بشنوید : این حقیر بعد از تمام شدن تحصیلات وارد دانشگاه سلمان فارسی کازرون شدم و از همان موقع با علاقه ای که داشتم وارد بحث گرافیک کامپیوتری(CG)و انیمیشن شدم. در این عرصه تا کنون حدود ۶ سال است  که به صورت آزاد مشغول به کار هستم. تاکنون کارهای مختلفی از جمله تیزرهای تبلیغاتی، طراحی های صنعتی و چند انیمیشن  از جمله مهمان قمبوان که البته انیمیشن ها به دلیل مشکلاتی نیمه کاره هستند انجام داده ام.

توفیق داشته ام که در روستای قمبوان در تابستان ها با حمایت بسیج و کانون فرهنگی هنری روستا کلاس هایی در همین زمینه برگزار نمایم که ثمره آنها اخذ گواهی بین المللی نرم افزار3ds max از سازمان فنی و حرفه ای برای ۱۲ نفر از نوجوانان روستای قمبوان بود که در نوع خود و با حداقل امکانات کار جالبی بود.

 از جمله همکاری های بنده با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان تیزر یادواره شهید بشارت می باشد  که برای پخش در شبکه اصفهان تهیه و تنظیم گردید.

در حال حاضر مشغول تدریس انیمیشن در هنرستام هنرهای زیبا هستم.

امید است که حمایت مسئولین عزیز از صنعت انیمیشن به عنوان یک ابزار فرهنگی ، بسیار قوی تر و پر رنگ تر از پیش باشد.

ارسال نظرات