خبرهای داغ:
به همت لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام)

نشست نهضت روشنگری در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

نشست نهضت روشنگری با حضور معاون عملیات قرارگاه حضرت سجاد (ع)، جانشین لشکر 14 امام حسین (ع)، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر سراوان، مولوی ملک محمد امام جمعه اهل تسنن و حاجی بارانی رئیس سرطایفه‌های استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۱۹۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (ع) نشست نهضت روشنگری با حضور معاون عملیات قرارگاه حضرت سجاد (ع)، جانشین لشکر 14 امام حسین (ع)، نماینده ولی فقیه در و امام جمعه شهر سراوان، مولوی ملک محمد امام جمعه اهل تسنن و رئیس سرطایفه‌های استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

حاج‌آقا بامری امام جمعه اهل تشیع شهر سراوان در این مراسم اظهار داشت: دز زمان قبل از بعثت پیامبر اسلام و در زمانی که تعصبات قومی و قبیله‌ای در میان مردم آن زمان رواج داشت خداوند متعال پیامبری از جنس مردم برگزید تا ظلمات و تاریکی‌ها از بین رود.

وی تصریح کرد: پیامبری که پایه‌گذار وحدت در بین مردم بود در بین 2 قبیله اوس و خزرج وحدت ایجاد کرد و پس از آن نیز با ایجاد مودت و برادری بین مهاجرین و انصار گوشه‌هایی از دین مبین اسلام را به همگان ثابت کرد.

امام جمعه اهل تشیع شهر سراوان به ثمرات شکل گیری انقلاب اسلامی در زمان پیامبر اشاره و ادامه داد: وحدت بین سنی و شیعه و شناخت شیطان و همچنین شناخت بین حق و باطل از ثمرات شکل گیری دین مبین اسلام در آن زمان بود.

لازم به ذکر است این مراسم در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور با حضور لشکر 14 امام حسین (ع) برگزار شد. ومولوی ملک محمد وبرخی از مسئولین مدعو نیز در خصوص هفته وحدت بیاناتی داشتند.

یاد آور می شودجانشین لشکر جناب سرهنگ حسامی در حاشیه مراسم گفت لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) در طول ماموریت خود خدمات و برنامه های بسیاری در خصوص محرومیت زدایی وفرهنگی وامنیتی با همکاری وحضور سران طوایف ومردم بومی انجام داده است.

ارسال نظرات