خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد:

۲۳۵ برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد با اشاره به اینکه در طول هفته بسیج 235 برنامه برگزار خواهد شد؛ گفت: بسیج معجزه انقلاب است و همه انبیاء از این ظرفیت بسیج برای نجات بشریت استفاده کرده اند.
کد خبر: ۹۰۸۱۱۷۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

سرهنگ مهدی ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در نشست خبری هفته بسیج با اشاره به اینکه در طول هفته بسیج 235 برنامه برگزار خواهد شد؛ گفت: بسیج معجزه انقلاب است و همه انبیاء از این ظرفیت بسیج برای نجات بشریت استفاده کرده اند.
به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ سرهنگ ساعی گفت: قدرت نرم بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون این افتخار را دارد که توانسته است در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کند و آن ها را خنثی نماید.
وی افزود: شعاری که امسال برای هفته بسیج انتخاب شده است عبارت است از؛ «بسیج؛ مظهر، ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» و در حقیقت این شعار بسیج است که ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه های دشمن رمز پیروزی و پیشرفت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در ادامه به برنامه های بسیج در طول هفته بسیج اشاره و گفت: 235برنامه در طول هفته بسیج اجرا خواهد شد.
وی گفت: سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری نشست روشنگری، برگزاری جشن هفته وحدت، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجمع گردان های بیت المقدس در گلزارشهدا، نمایش اقتدار و ستون کشی داخل شهر، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج اجرا خواهد شد.
ساعی در ادامه افزود: از برنامه های دیگری که در هفته بسیج اجرا خواهد شد عبارتند از: برگزاری یادواره شهدا، برگزاری همایش پیاده روی، اجرای مسابقات مقاله نویسی، کتابخوانی و بصیرتی و ورزشی
وی به برنامه بسیج ادارات در هفته بسیج اشاره و گفت: میز خدمت توسط بسیج ادارات روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در روستای جلال آباد برگزار خواهد شد.
ساعی افزود: در بخش مهردشت نجف آباد نیز برنامه همایش اقتدار بسیجیان برگزار خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در پایان گفت: وظیفه ما خطیر و سنگین است بنابراین هر کدام از ما باید نقش خود در بسیج را ایفا کند و آن نقش، حمایت از ولایت فقیه و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات