خبرهای داغ:
امام جمعه قهدریجان:

مردم از مسئولان می‌خواهند که مثل شهدا، جهادی عمل کنند

حجت‌الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه قهدریجان شب گذشته  در ویژه برنامه کنگره سرداران و یک هزار و ۴۰۰ شهید شهرستان فلاورجان گفت: هر جامعه‌ای بخواهد حیات طیبه داشته و زنده باشد باید راه و آرمان و هدف شهدا را در میان خود گرامی بدارد،
کد خبر: ۹۰۸۲۲۳۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه قهدریجان شب گذشته  در ویژه برنامه کنگره سرداران و یک هزار و ۴۰۰ شهید شهرستان فلاورجان در شهر شاهد نمونه شهرستان ((شهر قهدریجان)) اظهار داشت: هر جامعه‌ای بخواهد حیات طیبه داشته و زنده باشد باید راه و آرمان و هدف شهدا را در میان خود گرامی بدارد، همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست چراکه آثار فراوانی در جامعه دارد.

وی درادامه افزود: مردم قهدریجان در زندگی خود گره‌های فراوانی دارند اما اجازه نمی‌دهند ثمره و آرمان‌های شهدایشان دستخوش مطامع بیگانگان شود، آنان اجازه نمی‌دهند افراد معلوم‌الحال چوب حراج به حیثیّت آنان بزنند.

وی در ادامه گفت: سردار سرلشکر رحیم صفوی برای شکست حصر آبادان تنها درخواست داشت تا ۱۵۰ رزمنده فلاورجانی با او باشند چراکه آنان خط شکن و شجاع بودند و او می‌توانست با این تعداد نیروی کم نیز پیروز باشد.

امام جمعه قهدریجان تصریح کرد: می‌خواهیم هرگاه نام قهدریجان در فضای مجازی جست‌و‌جو شد، محبت آنان به اهل بیت(ع) و رشادت‌ها و کارآمدی مردم در تولید نشان داده شود، مردم قهدریجان در تولید و کار دست ژاپنی‌ها را از پشت بسته اند و توانمند هستند اما آب برای کشاورزی ندارند که تولید کنند، مردم تلاشگر و به خوردن نان حلال معتقد هستند.

وی با بیان اینکه در عرصه‌های مختلفی که به حضور مردم قهدریجان نیاز بوده، آنان همیشه در صحنه هستند، اظهار داشت: نماز جمعه قهدریجان بهترین نماز جمعه کشور از نظر کمی و کیفی است، ما افتخار می‌کنیم که حفاظت بیت امام راحل به عهده دلاور مردان قهدریجانی است، آنان وظیفه دفاع از استانداری خوزستان در مقابل هجمه‌های گروه‌های جدایی طلب را به عهده داشتند.

حجت‌الاسلام هاشمی در ادامه با بیان اینکه با رشادت‌های همین مردم، صدام منکوب و زمین گیر شد، تصریح کرد: توقع این مردم توجه و رسیدگی مسئولان است، وصیت شهدا جدیّت و رسیدگی مسئولان است، مردم از مسئولان و پشت میزنشینان می‌خواهند که مثل شهدا، جهادی عمل کنند و به امید آمریکا و اروپا ننشینند چراکه قرآن کریم می‌فرماید هرگز آنان کاری برای شما انجام نخواهند داد و اگر خیری به شما برسد ناراحت می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با غرب و آمریکا مذاکره کنید اما کارهای کوچک و بزرگ اقتصادی و پروژه ها و اقتصاد را معطل نکنید، اگر شهدا مثل بعضی از شما رخوت داشتند، در جنگ تحمیلی پیروز نمی‌شدند، ده‌ها میلیت با ما وارد جنگ شدند و با همین روحیه شهدا بود که موفق شدیم.

امام جمعه قهدریجان با بیان اینکه امروز سبک زندگی شهدا را باید الگو قرار دهیم، گفت: مدیران به روحیه جهادی از نان شب محتاج‌تر هستند؛ مسئولان نباید سستی کنند چراکه مردم پشتیبان مسئولانی هستند که جهادی عمل کنند.

وی در ادامه افزود: وضعیت دشمنان نسبت به ۴۰ سال قبل بدتر شده و قدرت نظام اسلامی بالاتر رفته است و قدرت نرم نظام اسلامی خواب راحت را از چشمان ایادی استکبار و صهیونیست‌ها ربوده است.

 

ارسال نظرات