خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان:

بسیج عمق استراتژیک نظام است/ کتاب بسیج با قلم حکمت امام نوشته شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان گفت:امام راحل با پاسخ سفید دیانت، روی وجدان سیاه دشمن نوشت بسیج لشکر مخلص خداست و عمق استراتژیک نظام است.
کد خبر: ۹۰۸۲۷۶۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، هوشنگ نوابی شامگاه شنبه با حضور در همایش یاد یاران که به مناسبت هفته بسیج با حضور بسیجیان دهاقانی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در همه صحنه‌ها به میدان می‌آید و  با حضور میلیونی و رزم نشان داده که ایران سرزمین دلیران  بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  دهاقان بسیجیان را خط‌شکن دانست و افزود: آن‌ها دست دشمن را از کشور کوتاه کردند و اگر کارنامه این روزهای بسیج را عنوان کنیم، فداکاری و خط‌شکنی به چشم می‌آید و تمام همت بسیج در این راستا است.

وی اقتصاد مقاومتی را میدان نقش‌آفرینی بسیجیان برشمرد و اذعان کرد: اینجا میدان مین نیست تا راه را  برای رزمندگان بازکنیم و خط آتش دشمن هم نیست، اینجا مشق عشق و ایثار بوده و باید وارد عرصه اقتصاد مقاومتی و تولید ملی شویم.

نوابی عنوان کرد: باید نشان دهیم که اسلام بهترین نظام را برای اداره بشر دارد و فلسفه وجودی نهادهای مردمی در راستای ظرفیت‌سازی برای پاسخگویی به نیازهای نظام همیشه کارساز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  دهاقان اعلام کرد: عملکرد بسیج در قلب‌هاست، درنتیجه بسیج شجره طیبه بوده که بقای انقلاب به آن وابسته بوده و منشی و مدیری در آن وجود ندارد.

وی با بیان این که کتاب بسیج با قلم حکمت نوشته شد، تصریح کرد: بسیج کتابی بوده که به قلم حکمت امام نوشته شده و با شور و همت و غیرت منتشر شده همان امامی که مبلغ و معلم بسیج بود.

نوابی بسیج را عمق استراتژیک نظام معرفی کرد و خاطرنشان کرد: امام راحل با پاسخ سفید دیانت، روی وجدان سیاه دشمن نوشت بسیج لشکر مخلص خداست و عمق استراتژیک نظام است.

ارسال نظرات