خبرهای داغ:
خطیب نمازجمعه ملک شهر اصفهان؛

نمایندگان مجلس از شجاعت شهید مدرس الگو بگیرند

امام جمعه ملکشهر اصفهان گفت: شهید مدرس دو خصوصیت ویژه داشت که یکی مخالفت با جدایی دین از سیاست و دیگری شجاعت این شهید عزیز بود.
کد خبر: ۹۰۸۵۰۵۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان، حجت الاسلام احمد محمدی امام جمعه ملک شهر اصفهان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: شهید مدرس دو خصوصیت ویژه داشت که یکی مخالفت با جدایی دین از سیاست و دیگری شجاعت این شهید عزیز بود.

امام جمعه ملک شهر در ادامه گفت: شایسته نماینده مجلس شورای اسلامی نیست که با در نظر گرفتن منافع شخصی با مفسدان اقتصادی یا دشمنان ملت تبانی داشته باشند و نباید مثل گروهی از نمایندگان دوره ششم مجلس عمل کنند که هنگام در جریان بودن قانون مقابله باتحریم های هسته ای درمجلس، آن ها طرح سه فوریتی تسلیم در برابر تهدید دشمن و توقیف پیشرفت هسته ای را مطرح کردند.

وی با اشاره به روحیه مقاومت و ایستادگی بسیج گفت: ما باید در این هفته که مصادف با هفته بسیج بود، بدانیم که باید در مقابل دشمنان ایستادگی کرد؛ همانطور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در جمع اعضای کنفرانس وحدت اسلامی فرمودند دشمن صهیونیستی در جنگ با نیرو های مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین، جنگ ۳۳ روزه و سپس ۲۲ روزه و در ادامه ۸ا روزه فعالیت شکست خورد و اکنون ۲ روز بیشتر نتوانست دوام بیاورد.

مقاومت رمز پیروزی در مقابل دشمنان اسلام

امام جمعه ملک شهر گفت: در روزهای اخیر از حوزه های مقاومت بسیج 19 و 12 شمال شهر اصفهان بازدیدی داشتم که روحیه مقاوم وانقلابی بسیجیان موجب توجه من را جلب کرد که باعث خرسندی و امیدواری پیروزی در مقابل تمامی توطئه های دشمنان است.

وی ادامه داد: اخیرا دشمن تصمیم به قطع صدور نفت ایران گرفته بود تا فشار بیشتری بر ملت ایران و دولت جمهوری اسلامی وارد کند که به لطف خداوند و اراده ملت و نظام و با استفاده از فروش نفت از طریق بورس و هم پیمانان جهانی، آمریکا و اجانبش شکست خوردند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات