خبرهای داغ:
رئیس محیط‌ زیست نجف‌آباد:

پنجشنبه گذشته نجف‌آباد آلوده‌ترین شهر اصفهان بود

رئیس اداره محیط‌ زیست نجف‌آباد گفت: صنایع نجف‌آباد در بحث کاهش آلودگی کمک کرده‌اند، به طوری که در پنجشنبه گذشته که نجف‌آباد آلوده‌ترین شهر اصفهان بود، تولید خود را کاهش دادند.
کد خبر: ۹۰۹۱۳۶۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف آباد به نقل از خبرگزاری فارس، محمد محمدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه بسیج مهندسین نجف‌آباد اظهار گفت: نجف‌آباد از نظر تنوع صنعت بعد از اصفهان بیشترین تنوع را دارد و صنایع مختلفی در آن وجود دارد؛ از این حیث سومین شهر صنعتی استان اصفهان است.

رئیس اداره محیط زیست نجف‌آباد ادامه داد: صنایع نجف‌آباد در بحث کاهش آلودگی کمک کرده‌اند، به طوری که در پنجشنبه گذشته که نجف‌آباد آلوده‌ترین شهر اصفهان بود، تولید خود را کاهش دادند.

وی بیان داشت: در سال 96 نجف‌آباد 76 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و 23 روز هوای ناسالم برای عموم افراد داشته است؛ متأسفانه به محیط زیست بها داده نمی‌شود و ما باید برای حفاظت از محیط زیست از خودمان شروع کنیم و در مصرف انرژی تلاش بیشتری داشته باشیم.

در ابتدای جلسه نیز عضو کارگروه انرژی و ممیزی انرژی نظام‌مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: باید به جامعه مهندسین انگیزه داد و ما می‌توانیم به ساختمان سبز برسیم.

صفریان افزود: در گام اول ما باید ارگان‌ها را ملزم به رعایت قانون هوای پاک بکنیم؛ قانون هوای پاک به همه ارگان‌ها ابلاغ شده است.

ارسال نظرات