خبرهای داغ:
امام جمعه نجف آباد:

9دی روز بروز و ظهور ایمان، وحدت، صفا و دشمن شناسی است

حجت الاسلام حسناتی امام جمعه نجف آباد، با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف،گفت: 9دی روز بروز و ظهور ایمان، وحدت، صفا، دشمن شناسی و حرکت به وقع است.
کد خبر: ۹۰۹۵۵۹۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ حجت الاسلام حسناتی نماینده ولی فقیه در نجف آباد، در برنامه گرامیداشت 9دی که در مسجد جامع نجف آباد برگزار شد؛ اظهار کرد: مردم نجف آباد پیوسته سرافراز هستند چون در صحنه های انقلاب حضور دارند و در سال 88 نیز در هشتم دی ماه وفاداری خود به انقلاب را اعلام کردند.

حسناتی ادامه داد: امروز مسئولین و اقشار مختلف در این مکان جمع شده ایم تا با رهبر عزیزمان تجدید عهد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: پیام استقلال، پیام مبارزه با استکبار و ظلم و فساد جزو پیام های انقلاب است که امروزه اثر و عمل این پیام ها به بروز و ظهور رسیده است.

امام جمعه نجف آباد به اشاره به انواع دشمنی ها با انقلاب؛ گفت: امروزه دشمن با جمهوریت انقلاب دشمنی می کند و می خواهند مردم را از نظام جدا کنند؛ روحانی را در برابر دانشجو، پاسدار را در برابر نیروی انتظامی، قوای سه گانه را در برابر یکدیگر و... قرار دهند و تفرقه ایجاد کنند.

وی بیان داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران زمینه اجرای قرآن و عترت را فراهم می کند.

حسناتی با اشاره به فتنه های شکل گرفته در چهل سال انقلاب گفت: همان طور که اشخاص باید امتحان بدهند، امت ها نیز باید امتحان بدهد و امت اسلامی ایران تاکنون در تمامی امتحانات پیروز و سرافراز بوده است و قرار است زمینه ظهور حجت خدا در کل عالم فراهم شود.

در پایان مراسم پیکر حاجیه خانم معصومه حججی فرزند مرحوم آیت الله احمد حججی، مادر شهیدان حسینعلی، عباس و علی ناصحی، مادر بزرگ شهیدان احمد ناصحی و مهدی قوریان و مادر خانم شهید علی شریفی بر دوش مردم شهید پرور نجف آباد از درب مسجد جامع تشییع و به خاک سپرده شد.

آیین ترحیم حاجیه خانم معصومه حججی امروز صبح(10دی) در مسجد جامع و فردا عصر در مسجد آیت الله حججی در نجف آباد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات