خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا:

استان اصفهان با 558 طلبه شهید در نقطه اوج قرار دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: استان اصفهان با 558 طلبه شهید در نقطه اوج قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۰۷۷۹۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام علی نوری در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شهرضا، با اشاره به اینکه شهدا قطب‌نمای جامعه هستند، اظهارداشت: اگر مسیر و هدف گم شد و ترس و اضطراب به سراغ ما آمد، این قطب نما است که ما را به راه می‌آورد.

وی با بیان اینکه امروز آبروی اسلام به خون شهدا و استمرار تمدن، فرهنگ و نظام جمهوری اسلامی به زنده نگه داشتن خون شهدا است، افزود: در دفاع مقدس حدود 96 هزار مرتبه روحانیون به جبهه‌ها اعزام و از هر هزار طلبه، 40 طلبه شهید شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا با بیان اینکه روحانیون در دفاع مقدس در دو رسته تبلیغات و رزمی فعالیت می‌کردند، گفت: در بین تمامی اصناف، صنف روحانیون با بیش از 5 هزار و پانصد شهید بیشترین تعداد شهید را دارد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌نامه طلاب در عرصه شهادت نزدیک به 40 جلد تالیف شده و کلیه مشخصات شهدای روحانی در آن گنجانده شده است، بیان کرد: استان اصفهان با 558 طلبه شهید در نقطه اوج قرار دارد.

نوری با بیان اینکه 27 شهید مدافع حرم ایران و 43 شهید مدافع حرم عراق، افغانستان و پاکستان از طلاب هستند، تصریح کرد: 350 روحانی آزاده و 17 هزار روحانی رزمنده در کشور وجود دارد.

 

ارسال نظرات