خبرهای داغ:
با حضور باشکوه مردم؛

پیکر 2 شهید حادثه تروریستی زاهدان در شهرضا تشییع شد

مردم شهرستان شهرضا پیکر پاک دو شهید حادثه تروریستی زاهدان شهید «پناه‌پوری» و شهید «قبادپناه» را تشییع و تدفین کردند.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۰۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، امروز مردم شهرستان شهرضا پیر و جوان، بزرگ و کوچک همراه با مسؤولان خود از با حضور در میدان تاسوعای این شهر آماده تشییع پیکر شهیدان علی اکبر قباد پناه و علیرضا پناه‌پوری بودند.

شرکت‌کنندگان امروز با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر منافق، ضمن محکومیت این عملیات تروریستی و ناجوانمردانه، وفاداری خود به آرمان‌های انقلاب و شهدا اعلام کردند.

فرمانده سپاه شهرضا در این مراسم با محکوم کردن این حادثه تروریستی اظهار داشت: چنین اقداماتی تأثیری در اراده آهنین مردم ایران در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نخواهد داشت.

جواد داستانی افزود: به طور قطع سپاه و سایر نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان، قدرتمندانه پاسخ دندان‌شکنی به این اقدام تروریستی خواهند داد و انتقام خون شهدا را از تروریست‌ها می‌گیرند.

وی با بیان این‌که شهادت این عزیزان بار دیگر رسوایی ضد انقلاب و ناکامی دشمنان را رقم زد، بیان کرد: هدف ما مبارزه با استکبار است، که یک هدف آرمانی و بلند است، این تروریست‌ها دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

فرمانده سپاه شهرضا تصریح کرد: حافظه تاریخی انقلاب و ملت ایران گواهی می دهد که پاسداران انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته از همان روزهای آغازین انقلاب جان‌فشانی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن بداند مردم به پای انقلاب، نظام و رهبری خود ایستاده‌اند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم تا آخرین قطره خون خود به پای این انقلاب ایستاده‌اند و به دشمنان بدانند همه جوانان ما برای شهادت در این مسیر لحظه شماری می‌کنند.

مردم شهرستان شهرضا پیکر پاک این دو شهید را تا گلستان شهدای این شهر بدرقه کردند.

 

ارسال نظرات