خبرهای داغ:
با همکاری آستان قدس و لشکر 14 امام حسین؛

خانواده‌ شهدای مدافع حریم امنیت به مشهد مقدس اعزام شدند

خانواده‌های شهدای مدافع حریم امنیت به همت آستان قدس رضوی و لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) به زیارت حضرت امام رضا (علیه‌السلام) به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۷۴۲۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) اعضای خانواده‌های شهدای مدافع حریم امنیت به همت آستان قدس رضوی و لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) به زیارت حضرت امام رضا (علیه‌السلام) به مشهد مقدس اعزام شدند.

خانواده‌های این شهدا در این سفر با آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیة‌الله علم‌الهدی در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهدای حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان خطاب به خانواده این شهدا گفت: عزیزان شما دچار حادثه‌ای شدند که در همه عرصه‌های زندگی یک برگ امتیاز ایجاد کرد که این امتیاز را نباید مربوط به صرفا برای همسر یا پدر شهید شدن دانست بلکه برای کل جامعه می باشد.

وی تصریح کرد: سراسر مرزهای جمهوری اسلامی تحت کنترل نیروهای نظامی است و همواره پاسداران جان بر کف در حال تردد و گشت زنی در این مناطق هستند؛ رزمندگان اصفهانی با شهادتشان پاداش معنوی خود را دریافت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برخی از این افراد فرزند شهید بودند و باید گفت از تبار شهدا هستند.

همچنین خانواده‌های شهدا در این دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، مسئول آستان قدس رضوی دیدار کردند.

آیة‌الله رئیسی در این دیدار اظهار داشت: شهدای اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار هستند و جایگاه آن‌ها در کنار اولیا خداوند هستند، همان‌گونه اولیای خداوند شفاعت می‌کنند شهدای اسلامی نیز از این ویژگی برخوردارند.

وی تصریح کرد: انسان‌های مخلصی که برای رضای خداوند قدم برمی‌دارند تبدیل به سرمایه شدند و این به عنوان یک ارزش محسوب می‌شود.

 

ارسال نظرات