خبرهای داغ:
اخبار کوتاه ناحیه مقاومت امام رضا اصفهان:

فعالیت های فرهنگی، عقیدتی ناحیه مقاومت امام رضا

اخبار کوتاه از چکیده فعالیت های فرهنگی، عقیدتی و اردویی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان
کد خبر: ۹۱۲۰۹۹۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، برنامه های فرهنگی، عقیدتی مختلفی در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان در سال 97 برگزار گردید که بخشی از این برنامه‌ها بدین شرح است:

برگزاری برنامه های فرهنگی در سال ۹۷

محمد رضا برنجی مسئول معاونت فرهنگی ناحیه امام رضا (ع)  اصفهان، برنامه های موفق فرهنگی ناحیه امام رضا (ع) در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: برگزاری سرود خیابانی در معابر اصلی شهر ، برگزاری سومین دوره مسابقات نوای ناب میان پایگاه های مقاومت بسیج  در دو بخش خواهران و برادران و هم چنین اکران فیلم جشنواره عمار در پایگاه های بسیج از نمونه های این برنامه هاست .

وی ادامه داد: در دهه فجر برنامه های متنوعی برگزار شد که می توان به برگزاری مسابقات رنگ آمیزی با محوریت چهل سالگی و چاپ با تیراژ ۱۰۰۰۰ عدد ، برپایی خیمه های انقلاب در ۵ نقطه از میادین اصلی شهر (میدان انقلاب ، میدان شهدا ، چهار راه نظر ، میدان امام حسین ، میدان ۵ طبقه خانه اصفهان ) اشاره کرد.

 

برگزاری مسابقه قرآنی طرح صراط در ناحیه امام رضا (ع)

مسابقه قرآنی طرح صراط با هدف انس و ارتباط بیشتر با آموزه های دینی و قرآنی به خصوص برای نسل نوجوان در سه مقطع سنی زیر ده سال ، ده تا شانزده سال و شانزده سال به بالا برگزار شد. این مسابقه در مقطع ده تا شانزده سال و شانزده سال به بالا بصورت تیمی سه نفره برپا شد . داوطلبان در سه رشته اذان ،حفظ قرآن و قرائت بصورت تقلیدی و تحقیقی در اسفند ماه به رقابت پرداختند . این مسابقه تحت نظر معاونت تعلیم و تربیت ناحیه امام رضا(ع) انجام پذیرفت . در انتها به نفرات برتر هدایای ارزنده اهدا شد .

 

برپایی دوره عمومی تربیت مربی در ناحیه امام رضا (ع)                                       

دوره عمومی تربیت مربی با توجه به نیاز نسل جدید جامعه  وکودکان تشکیل شد . در این دوره آموزش های تخصصی و عمومی ویژه مربیان خواهر جهت ارتقا و توانمندی و مهارت مربیان و بکارگیری آنها در کلاسهای کار با کودک تحت نظر معاونت تعلیم و تربیت ناحیه امام رضا (ع) در سه ماهه تابستان در ناحیه امام رضا (ع) ، مسجد رحیم خان و حسینیه انصار الحسین اصفهان برگزار شد .

 

ارسال نظرات