خبرهای داغ:

فردا سامانه بارشی وارد اصفهان می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به روند افزایشی دما طی امروز و فردا گفت: از روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی برای بیشتر مناطق استان بارندگی پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۳۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو یی با اشاره به استقرار جوی ناپایدار طی امروز بر روی استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در اکثر مناطق استان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود، اما از بعد از ظهر امروز با نفوذ موجی ضعیف به استان افزایش ابر و و در نیمه شمالی استان احتمال بارش خفیف پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت یک تا دو درجه افزایش می‌یابد افزود: بر همین اساس بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان به ترتیب ۱۸ و دو درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده شهر خور و بیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و چادگان با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقاط خواهند بود.

وی گفت: از روز یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی برای اکثر نقاط استان بارندگی پیش‌بینی می‌شود که در روز‌های دوشنبه و سه شنبه نیز بارندگی‌ها ادامه خواهد داشت./ایمنا
ارسال نظرات