خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) گفت: امروز ایران یک ابر قدرت جهانی محسوب می‌شود، اگر آمریکا می‌توانست به ایران حمله کند تا به امروز این کار را کرده بود.
کد خبر: ۹۱۳۸۰۰۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار جواد استکی شامگاه سه‌شنبه در سالگرد شهادت سردار عباسعلی جان‌نثاری و شهید آقابابایی اظهار کرد: فضای جامعه باید همواره از شهدا و یاد و خاطره آنها عطرآگین باشد چراکه جنگ یک دانشگاه بود و رزمندگان همه در آن تعلیم دیده‌اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) افزود: اینکه گفته می‌شود چرا در بسیج و سپاه فرماندهان همواره جلوتر از رزمندگان شهید می‌شدند به دلیل این است که فرمانده در سپاه و بسیج برای هر کاری اول خودش پیش قدم می‌شود.

وی ادامه داد: توپخانه 15 خرداد نیروی زمینی سپاه از بهترین و موثرترین توپخانه‌های زمان جنگ بود، این توپخانه پس از جنگ و در مقابله با پژاک در شمال‌غرب کشور نیز بسیار خوب عمل کرد و امروز اگر می‌بینیم در شمال غرب کشور پژاکی وجود ندارد به خاطر رشادت‌های این افراد است.

استکی با اشاره به اینکه باید همواره تهدید دشمن را حس کنیم و به لبخند آنها دل خوش نباشیم، خاطرنشان کرد: پژاک و توطئه کردستان در اوایل انقلاب همگی برای جدا کردن این منطقه از ایران به وجود آمد و این تروریست‌ها واقعاً نتوانستند در ایران کاری از پیش ببرند وگرنه همین بلایی که امروز بر سر سوریه و عراق آمده در ایران هم رخ می‌داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها فکر نکنند ایران هنوز ایران 200 سال قبل است، افزود: امروز ایران یک ابر قدرت جهانی محسوب می شود و اگر آمریکا می‌توانست به ایران حمله کند تا به امروز این کار را کرده بود چراکه آنها مصوبه شورای امنیت و سازمان ملل را نمی‌خواهند.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که امروز مهم جلوه می‌کند حفظ ارزش‌ها و بازی نکردن در زمین دشمن است چراکه 12 سال پیش بهانه هسته‌ای ایجاد شد و رهبری این مسأله را هدایت و حمایت کردند امروز هم مطمئناً پس از موضوع هسته‌ای بهانه‌های دیگر تراشیده می‌شود.

استکی در پایان تأکید کرد: آنچه امروز مهم است حفظ رهبری است اگر می‌بینیم که کشورهای منطقه روزگاری این‌چنین دارند به خاطر نداشتن رهبری است پس باید از این سرمایه حمایت و حفاظت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها