خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی متن راهبردی انقلاب اسلامی در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی است

شست سیاسی جهت پایوران رسمی و وظیفه با سخنرانی باقری یکی از کارشناس سیاسی  در حسینیه شهدا  ناحیه فلاورجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۰۰۳۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از فلاورجان، نشست سیاسی جهت پایوران رسمی و وظیفه با سخنرانی باقری یکی از کارشناس سیاسی  برگزار گردید ایشان مطالبی درباره مسائل روز بیان نمود.

ایشان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره نمود وافزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی متن راهبردی انقلاب اسلامی در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی دانست.

وی در ادامه افزود: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه انقلاب اسلامی به حساب می آید و تمسک به آن می تواند چراغ راه آینده کشور باشد و مخاطبان اصلی این بیانیه جوانان می باشند.

این کارشناس سیاسی در ادامه خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری جوانان را مخاطب اصلی قرار داده است برای اینکه آینده نظام اسلامی بدست آنان محقق می شود و در این بیانیه آمده است ، مدیران جوان، کارگزاران جوان،اندیشمندان جوان،هعالان جوان در همه میدانهای سیاسی واقتصادی ،فرهنگی و بین المللی نیز در عرصه های دینی واخلاقی ، معنویت وعدالت باید  شانه های خود را زیر بار مسئولیت دهند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: جوانان باید از تجربه ها وعبرت های گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه انقلابی وعمل جهادی را بکار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام  پیشرفته اسلامی بسازند.

ارسال نظرات