خبرهای داغ:

عزم جهادی و ایستادگی اصناف و بازاریان در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های اقتصادی دشمنان

فرمانده حوزه بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی شاهرود در پیامی با گرامیداشت روز ملی اصناف اظهار کرد: اصناف و بازاریان همواره به عنوان افسران جنگ اقتصادی در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های اقتصادی دشمنان ایستادگی و عزم جهادی داشته اند.
کد خبر: ۹۲۵۰۴۳۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
عزم جهادی و ایستادگی اصناف و بازاریان در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های اقتصادی دشمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمهدی میرحسنی فرمانده حوزه بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی الهادی شاهرود به مناسبت اول تیرماه روز ملی اصناف پیامی به شرح زیر است:

باسمه تعالی
رادمردانی که هیچ تجارت و هیچ خرید و فروشی آن‌ها را از یاد خدا غافل نخواهد کرد. (سوره نورآیه ۳۷)
یکم تیر ماه روز ملی اصناف یادآور جهاد و تلاش خستگی ناپذیر بازوان ستبر انقلاب را به محضر اصناف، بازاریان و هیأت رییسه اتاق و اتحادیه‌های صنفی شهرستان شاهرود عرض تبریک دارم.
اصناف و بازاریان همواره به عنوان افسران جنگ اقتصادی در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های اقتصادی دشمنان ایستادگی و عزم جهادی داشته اند و در همین روز‌ها شیوع ویروس کرونا در کشور که تاثیر آن بر اقتصاد کشور هم ملموس بود، شاهد اوج همدلی و مشارکت میان اصناف و مردم بودیم و امیدوارم درخدمت به مردم بویژه با رعایت انصاف همواره کوشا باشند.
امروز در این شرایط خاص و ویژه کشور آنچه که لازم، ضروری و مطلوب برای عموم مردم است تصمیمات صحیح و آینده پژوهانه دولت محترم و سازمان‌های صنفی برای رفاه و تناسب اقتصادی باعمل به فرمان سال یعنی جهش تولیداست.
اتاق اصناف در مقام پارلمان بخش خصوصی تاثیرات بسیاری در تصمیم گیری و سیاست‌های دولت دارد و از این رو نباید اثر گذاری این بخش اقتصادی از سوی دولت مردان وخود اتاق‌ها مورد غفلت واقع گردد.
در پایان از همه عزیزان و دست اندرکاران حوزه اقتصادی به ویژه اصناف و بازاریان و علی الخصوص اصناف و بازاریان شهرستان شاهرود در همراهی و مساعدت با مردم و همکاری با بسیج اصناف در عرصه‌های مختلف به ویژه شرایط بحران کمال تقدیر و تشکر را دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار