خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم بدانند با برجام مشکلات آن‌ها حل نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۹۱۹۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه "مردم بدانند با برجام مشکلات آنها حل نمی‌شود" گفت: مذاکره با جنتلمن‌های پشت‌میزنشین نتیجه‌ای جز شهادت شهید سلیمانی و فخری‌زاده نداشت.
جواد کریمی قدوسی، 9دی را روز بصیرت مردم و معرفی خواص بی‌بصیرت دانست و اظهار داشت: اگر به تاریخ رجوع کنیم به این نتیجه می‌رسیم، فتنه‌ها از بی‌بصیرتی تعدادی از خواص بوده است.
وی افزود: علاوه بر اینکه حماسه 9 دی برای همیشه نماد عزتمندی و بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی است، روز پیروزی جبهه حق بر جبهه کفر و باطل نیز به شمار می‌آید.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه گذشت زمان، ضرورت بررسی این حماسه را بیشتر نمایان می‌کند، عنوان کرد: عده‌ای درصددند تا آن فتنه عمیق را به یک حادثه ‌کوچک تبدیل کنند، اما لازم است تا نسل حاضر را از خیانت عاملان این فتنه و بی‌بصیرتی تعدادی از خواص باخبر کرد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم در ۱۹ دی ماه ۱۳۸۹ فرمودند که این کسانی که شما به آنها سران فتنه می گویید؛ کسانی بودند که دشمن آنها را به وسط صحنه کشاند، نباید انسان بازیچه دست شمن شود، باید سریعا متوجه قضیه شود و اگر غفلتی کرده است، زمانی که متوجه غفلت شد، بلا فاصله راه را عوض کند ولی راهشان را عوض نکردند.
وی ادامه داد: عامل دیگر کسانی بودند که گمان کرده بودند که بساط جمهوری اسلامی برچیده خواهد شد و حتی شعارهای دینی نیز در این کشور نخواهد ماند. برنامه بر این بود که اگر توانستند برنامه دولت مطلوب خود را بچینند که راهشان بعد از آن معلوم بود و اگر نتوانستند برنامه دولت مطلوب خود را بچینند، کشور را به آشوب بکشند.
وی افزود:در سه دهه بعد از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۳ فتنه بوقوع پیوست؛ فتنه اول، فنته سیاسی یا انسداد سیاسی در کشور در سال ۱۳۷۸ با اسم رمز جامعه مدنی با هدف به زانو درآوردن نظام اسلامی و فراهم کردن زمینه بازگشت آمریکا به کشور طراحی شده بود که مسئولیت این فتنه و مدیریت آن به عهده رئیس جمهور وقت محمد خاتمی بود.
کریمی قدوسی گفت: طراحی انجام شده این فاجعه؛ خروج از حاکمیت، شورش های خیابانی، آتش زدن اموال عمومی، طراحی و انجام قتل های زنجیره ای با هدف زیر سوال بردن نظام اسلامی، هماهنگی با سرویس های خارجی برای پشتیبانی، مخالفت با قانون اسلامی و نظارت استصوابی شورای نگهبان بود.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس افزود: فتنه دوم، فتنه امنیتی در سال ۱۳۸۸ بود که اسم رمز شروع این فتنه تقلب در اتخابات بود. رهبری این فتنه و هدایت راهبردی آن به عهده هاشمی رفسنجانی بود و فرماندهی میدان بر عهده سید محمد خاتمی، میر حسین موسوی و مهدی کروبی بود.
وی بیان داشت: هدف این فتنه نیز به زانو درآوردن نظام اسلامی و جمع کردن بساط جمهوری اسلامی و حکومت دینی و فراهم کردن زمینه بازگشت آمریکا به کشور بود و هم چنین تاکتیک های بکار رفته در این فتنه شعار اگر موسوی رای نیاورد، تقلب شده ، مردم به خیابان ها بریزند، بود.
کریمی قدوسی ادامه داد:درخواست ابطال انتخابات، پروژه کشته سازی در این فتنه مانند قتل های زنجیره ای و اینکه سران فتنه با ناتو هماهنگی کرده بودند که در وقت مناسب آمریکا و ناتو به ایران آغاز شود و حتی محمد خاتمی در دیدار با ملک عبدالله در ریاض بر لزوم شوک خارجی به همراه شوک اجتماعی برای پیروزی در انتخابات تاکیده کرده است.
وی افزود: حضور خودجوش مردم در این روز که بعد از مدتی نابسامانی‌ها در کشور و ادعای تقلب از سوی برخی انجام شد توأم با لطف اهل‌بیت(ع) بود که سبب شد این غائله به پایان برسد.
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی بیان کرد: 9 دی را روز مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است چراکه در این روز مردم با بصیرت صف خود را از خواص بی‌بصیرت جدا کردند و حمایت خود را از انقلاب و ولایت فریاد زدند.
کریمی قدوسی گفت: در این ماجرا تصور برخی از فتنه گران داخلی و حامیان خارجی آنها این بود که بساط جمهوری اسلامی را جمع خواهند کرد حتی در آن زمان از داخل هماهنگی‌های لازم با نیرو‌های نظامی دشمن شده بود که در زمان معین به کمک آن‌ها بیایند.
وی با تأکید بر اینکه حذف ولایت‌فقیه هدف مهم این فتنه بود، بیان کرد:ملت ما بیدار بودودر برابرتمامی زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستاده است.
نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به اینکه مردم بدانند با برجام مشکلات آنها حل نمی‌شود، گفت: در طول تاریخ و دوران معاصر هر وقت پای مذاکره با دشمن به وسط آمده شکستی پشت آن نهفته بوده است که نمونه روشن آن مذاکره تعدادی از خواص بی‌بصیرت اطراف امام علی (ع) با معاویه بود که سبب بروز آن حوادث ناگوار و درنهایت شهادت امام علی (ع) شد.
کریمی قدوسی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این دولت یازدهم ودوازدهم بخصوص بعد از امضای برجام جریان انقلابی را آماده باش دادند،برای مقابله با نفوذی ها،افزود:رهبری فرمودندیک جریان منحط غرب گرا می خواهد تمامی امور کشور را به دست بگیرند وباید در مقابل آنان بایستیم.
وی بیان کرد:هدف غرب گرایان در این جریان نفوذبه دست گرفتن کل امور کشور وبازخوانی نقشه 88 که شکست خورده بود، می باشد ویکی از روش های نقشه نفوذ مذاکره برجام بودوطوری آن را مهندسی کرده بودند که به مردم بگویند در 25 سال گذشته بی نظیر بوده است .
کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: این مجلس انقلابی که شما تشکیل دادید هفته گذشته آخرین میخ را به تابوت برجام کوبیدندوقانون لغو تحریم ها که همان برچیده شدن بساط کاسبان تحریم وبرجام بود را تصویب کردندوقرار شد که هربار نیازی به مذاکره با اروپایی ها بود،ابتدا به مجلس گزارش دهندوبرای ضمانت اجرا از این مصوبه ،قانون 25سال زندان وحبس برای متخلفان نیز مصوب ودر نظر گرفته شد.
وی بیان داشت :فرمان جهاد را امام صادر می کند ومنشا شعارهای دینی مبارزه بادشمنان، قرآن است وکشوردرنظام ولایی با قران اداره میشود وبرای اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی وشهید فخری زاده در روز روشن ترور نکنند، جای آیه شریفه ترهبون عدوالله با مذاکره عوض شود،مذاکره شد تعامل ومقاومت شد خشونت وموازنه به اقتدار، تبدیل به بده بستانی که همه چیز را بدهی تحویل وهیچ چیزی در ازای آن نگیری گردید.
نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت :مذاکره کنندگان برجام ،موازنه اقتدار را به خشونت وکوتاه آمدن تبدیل نموده ونتیجه آن زدن وترور سردار سلیمانی وشهید فخری زاده شد.
وی بابیان اینکه برجام و مذاکره با جنتلمن‌های پشت‌میزنشین نتیجه‌ای جز شهادت شهید سلیمانی و فخری زاده نداشت، افز ود: حاصل نزدیک به 8 سال تلاش برای مذاکره، مشکلات و بدبختی امروز مردم ایران است.
کریمی قدوسی عرضه داشت :نفوذی ها تحت عناوین حمایت وجلوگیری از منقرض شدن نسل یوزپلنگ ایرانی وهمچنین تجزیه ونمونه برداری وآزمایش از جلبک های اعماق خلیج فارس وصدور مجوزهای لازم وقرار دادن امکانات لازم توسط خانم مولاوردی ومعصومه ابتکار ،تمامی اطلاعات را از آنان گرفته ولی غافل از اینکه به دنبال شناسایی مراکز آموزش های نظامی موشکی ایران در کویر سمنان وهمچنین پیدا کردن اسکله های نظامی سپاه در اعماق خلیج فارس بودند که توسط نیروهای اطلاعات سپاه شناسایی شدند.
وی افزود: آقای بیژن زنگنه وزیر نفت دو دستی تمامی اطلاعات نفتی ما را با هدف همکاری با شرکت های توتال تقدیم آنان نموده ولی غافل از آنکه حتی یک پیچ تنها وارد کشور شود.
کریمی قدوسی در ادامه به اهمیت جایگاه های نماز جمعه در سطح کشور اشاره نمود وافزود:در همین مکان های نماز جمعه در 40سال گذشته هرکجا ملت خیانتی از فردی ویا مسئولی دیدند در آنجا اعلام نموده ودر کل نهاد نماز جمعه برای همین وضع شده است که وحدت امت اسلام حفظ شود ودر برار خائنین نظام ونقشه های شوم دشمنان ایستادگی نمایند.
وی افزود: مادامی که دیدند مردم در برابرجریان غربگراو تمامی دسیسه های آنان ایستادگی می کنند ونقشه های شوم آنان نقش بر آب میشودمعیشت مردم را گرو گرفته وبا وارد نمودن سختی های از قبیل گرانی های بیش از حد واندازه وبی ارزش کردن پول ملی کشور ،جهت رسیدن به اهداف ومقاصد خود که همان مذاکره می باشد ،هستند.
عضو کمیسیون امنیت ملی با تشریح نقش برخی عواملی داخلی و عملکرد آنها در بروز مشکلات گفت : آقایان با گرو گرفتن معیشت مردم و راه انداختن مشکلات معیشتی وسختی های فراوان برای مردم، به دنبال مذاکره هستند و این باعث شرمساری است به همین دلیل باید به مردم پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار