خبرهای داغ:
كلاس درس دهه شصتی های گلپایگان

خارج شدن از خط ولایت،شقاوت دنیوی و اخروی است.

شهيد گرانقدر حسن جمالی اهل گلپايگان در وصيت نامه خود خطاب به مردم و مسئولین،خروج از خط ولایت را شقاوت و هلاكت مي داند.
کد خبر: ۹۴۲۳۲۳۲
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، شهيد گرانقدر حسن جمالي اهل گلپايگان مجاهدي ولايتي و بسيجي عاشق از ميان 372 شهيد سرافراز گلپايگان اهل روستای ورزنه گلشهر است،در هنگام شهادت 18سال بيشتر ندارد اما،درس ولايت فقيه را با جانش لمس كرده و گويا در مكتب امام سالها تلمذ كرده است.
بسيجي شهيد متولد 1342 از سربازان امام خميني(ره) است كه امام وعده انقلاب را در نيمه خرداد آن سال به پشتوانه نيروي الهي و اعتماد به اين نيروي عظيم مردمي داده بود.پرستوي مهاجر در بهمن1365 در شلمچه پركشيد و آسماني شد.
قسمتي از وصيت نامه اين شهيد عزيز به شرح ذيل است.سراسر گوش و سراسر چشم مي شويم و مي خوانيم حكايت شيدايي اين سرباز ولايت را:

با سلام و درود بر پيشگاه با عظمت ولی عصر حجت ابن الحسن آقا امام زمان(عج) و با سلام به رهبر کبير مسلمين جهان ،ابراهيم زمان، درهم کوبنده کاخ ستم و ستمگران و با سلام و درود بر شهيدان از صدر اسلام تا کربلای خونين ايران و کليه معلولين و مجروحين و مفقودين.

 سلام بر شما امت شهيد پرور و هميشه در صحنه و ادامه دهندگان  راه ابا عبدا... الحسين(عليه السلام), پيامی که به شما ملت هميشه در صحنه دارم اين است که راه شهداء را ادامه دهيد و به اين فکر باشيد که هر شهيدی که از بين ما می رود بر مسئوليت ما می افزايد,.

ملت مسلمان, امام را فراموش نکنيد که اگر از خط رهبری خارج شويم در هلاکت هستيم و شقاوت خود را امضاء کرده ايم، ولی اگر در اين راه به گفته‌های اين رهبر بزرگوار که وصف آن برای ما مشکل است گوش فرا داده و آن را به عمل برسانيم؛ بدانيد که سعادت را بدست آورده ايم.

 در فردای قيامت اين شهداء و اين راهيان راه حق، جلوی ما را می گيرند و در آنجا شرمنده ايم. جبهه ها را فراموش نکنيد و فرزندانتان را به جبهه ها بفرستيد و اسلام راياری کنيد که در قيامت مسئول نباشيد.

آفرين بر شما پدر و مادرهائی که چنين فرزندانی را به اسلام هديه می کنند، به اميد اينکه خداوند ما را توفيق بيش از پيش دهد که پيرو اين دلباخته باشيم و اسلام را ياری کنيم .

 شما ای رفقای من مرا ببخشيد و حلالم کنيد. خطاب به شما پدر و مادر عزيزم, پدر و مادر عزيزم؛ شما زحمات زيادی برای من متحمل شديد تا من را به ثمر رسانيديد و من نيز فرزند خوبی برای شما نبودم ،می بايد مرا ببخشيد که نتوانستم آرزوهای دل شما را برآورده کنم. در مرگم گريه نکنيد که باعث شادی دشمنانتان می شود. پس کمتر بگرييد که از اين راه، دشمنان اسلام را شکست دهيد و از خداوند تشکر کنيد که توانستيد فرزندتان را به اسلام هديه کنيد و خداوند ان شاء الله به شما صبر عنايت فرمايد . شما  اي برادران! جبهه ها را خالی نگذاريد و در درستان سستی نکنيد و خواهران شما همچون زينب صبر داشته باشيد.

يادش گرامي و راهش پر رهرو باد.

 

 

ارسال نظرات