خبرهای داغ:

تیم شهیدان محبی قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان شهدای بسیج شهرستان جهرم شد

مسابقات والیبال جام رمضان یادواه شهدای بسیج شهرستان جهرم از تاریخ ۲۰ فروردین تا ششم اردیبهشت، توسط هیئت والیبال بسیج با شرکت ۵ تیم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۲۷۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسابقات والیبال جام شهدای بسیج به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان جهرم با شرکت ۵ تیم برگزار گردید. 

ابوالفضل محمدپور مسئول تربیت بدنی سپاه جهرم  اظهار داشت: پس از ۱۵ شب برگزاری مسابقات به صورت دوره ای، در پایان، تیم های شهیدان محبی، شهیدان باشد جهرمی و شهیدان ابوئیان و راهپیما به ترتیب به مقام های اول، دوم و سوم مشترک این مسابقات، رسیدند و تیم شهید تواره به کاپ اخلاق این بازیها دست یافت. 
 
وی در ادامه بیان داشت:  تیمهای شرکت کننده در این مسابقات، با نام مقدس شهدا به جهت پاسداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز شهرستان، در مجموعه فرهنگی ورزشی امام امیر المومنین (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم، به رقابت پرداختند.
 
 سرهنگ محمدپور در پایان گفت: مسابقات جام رمضان با مدیریت هیات والیبال بسیج،  جناب آقای دلپسند و  همکاری داوران، سرپرستان ،مربیان و بازیکنان با انجام 15 بازی در دو مرحله دوره ای و حذفی برگزار شد که از دست اندرکاران و اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز تقدیر و تشکر به عمل می آید.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار