خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

سپاه با عنصر معنویت در برابر دشمن ایستاده است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: بنای حاکمیت دینی مسائل دینی و اعتقادی است و سپاه هم با عنصر معنویت در برابر دشمن ایستاده است.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۷۸
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع کارکنان و پیشکسوتان سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار کرد: باید خودسازی و انقلاب را از خودمان شروع کنیم و نفرات هر ارگان و سازمانی باید خودسازی را از خودشان شروع کرده و بعد به سازمان تعمیم دهند.

وی افزود: معنویت و تقوای مسئولین و فرماندهان به نسبت جایگاهشان باید نسبت به سایرین بیشتر باشد تا بتوانند نیروهای تحت امر را تربیت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان دامه داد: مسئولیت بیشتر مستلزم معنویت بیشتر است و ما پاسداران باید از دیگر افراد جامعه در معنویات و تقوا بیشتر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شاکله اصلی لباس مقدس سپاه معنویت است چرا که اساس سپاه بر معنویت و دین‌مداری است.

نجاری یادآور شد: هویت ذاتی ما در هر زمان و مکان باید حفظ شود و مراتب را رعایت کنیم و هویت پاسداری باید هم در درون سازمان و هم برون سازمان مورد توجه قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: ما باید برای معنویت خود و خانواده خود اهتمام داشته باشیم و این امر باید به صورت مستمر و مداوم ادامه‌دار باشد.

وی افزود: بنای حاکمیت دینی مسائل دینی و اعتقادی است و سپاه هم با عنصر معنویت در برابر دشمن ایستاده است و بنا به فرموده رهبری معظم اگر معنویت را از سپاه بگیریم دیگر سپاه نداریم.

در پایان از هادیان سیاسی ناحیه کبودراهنگ به مناسبت دهه بصیرت تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات