خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه:

مسیر انقلاب اسلامی همانند ۴۴ سال گذشته با قدرت ادامه خواهد یافت

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: مرور دستاوردهای انقلاب حرکت نمادینی است که یادمان نرود مسیر اصلی خدمت است. طی ۴۴ سال از روستا گرفته تا شهر شاهد خدماتی بودند که در ادامه مسیر باید مضاعف شود.
کد خبر: ۹۴۸۸۲۴۵
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین‌شهر، سید محمدرضا کاظمی طباء فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: قبل انقلاب هیچ راه روستایی در شهرستان وجود نداشت اما بعد از انقلاب بیش از یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه به صورت آسفالت شده برای دسترسی به روستاها اجرا شده است.

وی افزود: قبل انقلاب ۳ مرکز بهداشت شهری در شهرستان وجود داشت اما الان ۱۱ مرکز بهداشت وسلامت شهری وجود دارد، قبل انقلاب هیچ بیمارستانی در شهرستان وجود نداشت اما بعداز انقلاب ۲ بیمارستان در شهرستان احداث شده است.

کاظمی‌طبا ادامه داد: قبل انقلاب هیچ دانشگاهی در شهرستان وجود نداشت اما امروزه ۱۰ دانشگاه در شهرستان مشغول فعالیت هستند، قبل انقلاب هیچ پایگاه اورژانس در شهرستان وجود نداشت اما امروزه ۱۱ پایگاه اورژانس در شهرستان قرار دارد و قبل از انقلاب ۲ هزارتلفن ثابت درشهرستان قرار داشت اما امروزه ۱۰۰هزار تلفن ثابت در شهرستان وجود دارد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اقداماتی که دولت سیزدهم طی یک سال گذشته آغاز کرده است، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن از کارهایی است که در شهرستان شاهین‌شهر آغاز شده و در ۵ شهر این شهرستان مقدمات اجرایی شدن آن انجام شده است.

وی گفت: طرح تحول نظام مالیاتی،طرح هوشمند سازی آرد و نان، احیای طرح‌های نیمه تمام، حذف امضاهای طلایی و طرح رتبه بندی معلمان در حوزه بازنشستگان اقداماتی است که دولت مردمی برای اجرایی شدن آن اهتمام دارد.

کاظمی‌طبا تصریح کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی مورچه خورت با ۲ هزار کمبود نیروی کار مواجه هستیم و می‌توانیم بگوییم هیچ بیکار متخصصی در شهرستان وجود ندارد اما شاهد بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاه هستیم در حالی که فارغ‌التحصیلان فنی حرفه‌ای و هنرستان‌ها طعم بیکاری را نچشیده‌اند و به سرعت جذب کار می‌شوند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه افزود: بیش از ۵۷۰ عنوان برنامه به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات