خبرهای داغ:

توزیع یک هزار بسته معیشتی رمضانیه در سپیدان

مسئول سازمان بسیج ادارات استان فارس از توزیع یک هزار بسته معیشتی رمضانیه، بین اعضای جامعه هدف در شهرستان سپیدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۲۸۸۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسئول سازمان بسیج ادارات استان فارس از توزیع یک هزار بسته معیشتی رمضانیه، بین اعضای جامعه هدف در شهرستان سپیدان خبر داد.

سرهنگ پاسدار قاسمی گفت: این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمان با شب میلاد کریم اهلبیت امام حسن مجتبی (ع) در قالب رزمایش کمک های مومنانه با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه سپیدان، کمیته امداد و بهزیستی این شهرستان انجام و یک هزار بسته معیشتی بین مدد جویان کمیته امداد، بهزیستی، کارگران شهرداری شهر اردکان و هماشهر و سایرنیازمندان توزیع شد.

وی افزود: ارزش هر کدام از این بسته‌های معیشتی یک میلیون تومان است و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها از جمله برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، حبوبات، رب گوجه، خرما و ... است.

او گفت: در این طرح علاوه بر بسته‌های معیشتی طرح اطعام مهدوی در قالب سفره افطار نیز به همین مناسبت در محل حسینیه سردار سلیمانی سپاه ناحیه سپیدان برگزار و 300 پرس غذای گرم بین مدد جویان کمیته امداد، بهزیستی، جامعه کارگری، کارگران شهرداری شهر اردکان و هماشهر و سایرنیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار