خبرهای داغ:
گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) :

جلسه شناخت پیشگیری از جرایم، قوانین و مقررات

به منظور افزایش سطح آگاهی کارکنان جلسه پیشگیری از جرایم با حضور مسئول مدیریت قضایی و انضباطی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) به صورت مجرا در جمع پایوران و نیروهای وظیفه گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) در مجموعه شهید قوچانی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۶۵۸۴
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به منظور افزایش سطح آگاهی کارکنان جلسه پیشگیری از جرایم با حضور مسئول مدیریت قضایی و انضباطی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) به صورت مجرا در جمع پایوران و نیروهای وظیفه گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) و گردان فاتحین در مجموعه شهید قوچانی برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) که فرمودند: پیشگیری از یک جرم یک موضوع کاملاً علمی است و بر همین اساس باید برای شناسایی عوامل جرم و آسیب های ناشی از آن با صاحب نظران و کارشناسان این موضوع مشورت و همکاری شود این گردان در راستای آشنایی هرچه بیشتر پایوران با آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح و همچنین پیشگیری از جرایم احتمالی اقدام به برگزاری این جلسه با دعوت از مسئول مدیریت قضایی و انضباطی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) و همچنین دعوت از پایوران گردان‌های ۱۰۳ امام حسین (علیه السلام) و فاتحین یکم قمر بنی هاشم این جلسه را بر پا نمودیم.

 مسئول قضایی و انضباطی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) در جلسه مذکور اقدام به توضیح و تبیین قوانین مورد ابتلا پایوران در زمینه سلاح، مهمات و ثبت مدارک همراه با بیان موارد حقیقی نمود.

این فرمانده گردان در ادامه گفت: با توجه به سخن حضرت علی (علیه السلام) که فرمودند: سربازان مایه عزت دین و دژهای والیان اند این گردان به منظور بالا بردن عزت و حفظ کرامت این عزیزان اقدام به برگزاری جلسه آشنایی با آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح به صورت مجزا جهت توجیه هر چه بیشتر آنان نسبت به این قوانین با دعوت از جانشین مدیریت قضایی و انضباطی لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) و همچنین دعوت از سربازان حاضر در مجموعه شهید قوچانی نمود.

 وی گفت: با برگزاری اینگونه جلسات و آشنایی هر چه بیشتر نیروهای پایور و وظیفه با قوانین و مقررات می توان آسیب ها و تخلفات را به طور کامل کاهش داد.

ارسال نظرات