خبرهای داغ:
شاهرود_ پایگاه بسیج ثارالله شهر رویان در بیانیه‌ای تاکید کرد: به یقین این جسارت دوباره‌ بزرگ ادامه حرکات شنیع و توهین‌های آشکاری است که در سال‌های اخیر و در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی صورت گرفته.
کد خبر: ۹۵۲۳۵۷۴
|
۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به یقین جسارت به قرآن ادامه حرکات شنیع و توهین‌های آشکار در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی استبه گزارش خبرنگار بسیج، پایگاه مقاومت بسیج ثارالله حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان شهرستان شاهرود در محکومیت سوزاندن دوباره قرآن کریم در کشور سوئد بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

” متن بیانیه ”
بسم الله القاسم الجبارین

«إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ»
بایدگفت: قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است. کتابی که با نزول آن راه صعود آدمی به کمال انسانی اش همواره و چراغی فروزان برای هدایت بشر تا همیشه تاریخ روشن گردید.
رفتاراسلام ستیزانه و گستاخی آتش زدن آشکار کتاب الهی قرآن کریم که چهره کریه صهونیسم جهانی در پشت این اقدام دوباره در کشور سوئد را آشکار در سوزاندن دوباره قرآن‌کریم در این کشور از این عمل وقیحانه جان مسلمانان عالم را به آتش کشید و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی مذهب در جهان غرب بر جای گذاشت. درموقعیتی که جهان با موجی از اسلام گرایی مواجه شده و کتاب مقدس اسلام، طبق آمار‌های خودشان پرفروش‌ترین نسخه مکتوب کشور‌های غربی است، دشمنان مسلمانان جهان و ضد آزادی و آزادگی با آتش بغض کینه نسبت به حقیقت الهی، وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند.
به یقین این جسارت دوباره‌ی بزرگ ادامه حرکات شنیع و توهین‌های آشکاری است که در سال‌های اخیر و در سایه حمایت‌های صهیونیزم جهانی صورت گرفته است. آری، در مکتب مقدس اسلامی ناب محمدی (صلوات الله علیه)، پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آن‌ها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آن‌ها نهی شده‌اند.
انتشار خبر تأسف بار اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن، دل تمام مسلمانان و انسان‌های آزاده دنیا را به درد آورد. یقینا آتش زدن قرآن کریم نه تنها توهین به اسلام و مسلمین بلکه توهین به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، لذا وظیفه هر  انسان آزاده‌ای است که در برابر این عمل ساکت ننشیند و آن را محکوم نموده، از عامل یا عاملان آن اعلام برائت نماید.
بدین جهت، پایگاه مقاومت بسیج ثارالله و ستاد یادواره شهدای شهر رویان به عنوان نهادی اسلامی مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل دوباره‌ی شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیدا محکوم می‌نماید و از تمام نهاد‌های بین المللی می‌خواهیم که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد و از تکرار آن جلوگیری و عاملان این توهین بزرگ را به پای میز محاکمه بکشانند؛ و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار