خبرهای داغ:
شاهرود_ ستاد تنظیم بازار و رفع موانع تولید شهرستان شاهرود با حضور مدیران استانی و شهرستانی و مسئولین مربوطه سپاه استان و شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۴۹۹
|
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج، ستاد تنظیم بازار و رفع موانع واحد‌های صنعتی مرتبط با موضوع امنیت غذایی با حضور معاون اقتصادی استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن و فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید و مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی شاهرود و مسئول قشر بسیج اصناف استان و مدیران و نمایندگان ادارات مرتبط با موضوع در سطح استان و شهرستان در تالار ولایت فرمانداری ویژه این شهر برگزار شد.
در این جلسه علاوه بر موضوعات تنظیم بازار، وضعیت میزان خرید گندم استان و پول‌های واریزی کشاورزان و سهمیه نهاده‌های واحد‌های توید مرغ و تخم مرغ و واحد‌های دامی مشکلات مالی کارخانه قند شاهرود و سهمیه آرد واحد‌های تولیدی نان صنعتی (ضمیری هیراد، لوتوس، آذر نان، تک نان، اورنگ) مورد بررسی و قرار گرفت و با استماع نظر واحد‌ها، بنا به مصلحت استان تصمیماتی اتخاذ شد
در این جلسه مدیران و نمایندگان استانی و شهرستانی ادارات صمت، جهاد کشاورزی، امور عشایری، دامپزشکی، غله، تعزیرات و پلیس اقتصادی و اطلاعات و ... با حضور مدیران و نمایندگان کارخانه قند و واحد‌های تولید نان صنعتی حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار