خبرهای داغ:
شاهرود_ یادواره ۹ شهید روستا‌های قهج و زرگر بخش بسطام شهرستان شاهرود همراه با برپایی نمازجمعه در امامزاده ابراهیم روستای قهج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۷۰۲۰
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج، یادواره شهدای روستا‌های قهج و زرگر بخش بسطام شهرستان شاهرود در امامزاده ابراهیم روستای قهج برگزار شد.
در این مراسم شهدایی محمد عباسی از راویان دفاع مقدس به روایتگری و اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در جهاد تبیین پرداخت و مرثیه سرایی انجام و نمازجمعه بخش بسطام با حضور حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب امام جمعه این بخش برگزار گردید.
در این مراسم از زحمات آقای محمدیان رئیس دادگاه عمومی شهرستان دامغان به پاس زحمات و تلاش‌های ایشان در حوزه قضائی بخش بسطام تقدیر شد.
همچنین امام جمعه بخش بسطام، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا، بخشدار، شهردار بسطام و مسئول بنیاد شهید وایثارگران در گلزار شهدای روستای زرگر حضور یافته و مرقد مطهر شهدا را گلباران کردند.
این یادواره شهدا به یاد 9 شهید این روستاها از جمله شهیدان علی محمدی، حسن محمدی، ابراهیم حسینی، حسین خیده و سیدعلی حسینی، به همت دهیاری و شورای اسلامی روستا، هیات امنا امامزاده سید ابراهیم و هیات مذهبی و ستاد نمازجمعه این روستا‌ها و بخش بسطام و پایگاه شهید چمران و پایگاه محمد رسول الله (ص) حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا روستای زرگر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار