خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد استان سمنان گفت: عملیات مرصاد اوج خباثت دشمن و مظلومیت رزمندگان ما را نشان داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۵۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، علی خالقیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : در سالروز عملیات غرورآفرینی قرار داریم که در پنجم مرداد ماه سال ۶۷ با وجود پذیرش قطعنامه رخ داد که نشان دهنده اوج خباثت و خیانت منافقین و حزب بعث برعلیه ایران اسلامی بود.
وی افزود: اما رزمندگان اسلام با اتحاد و همدلی و پیروی از ولایت فقیه با در هم کوبیدن منافقین و متلاشی کردن یگان‌های نظامی پیروزی را رقم زدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان بیان کرد: خداوند وعده داده که جبهه حق را یاری کند و اگر چه به ظاهر عده و امکانات جبهه دشمن بسیار بیشتر از ما بود اما لطف الهی و امداد غیبی خداوند پیروزی خون بر شمشیر را رقم زد.
خالقیان گفت: منافقین قصد داشتند در فاصله زمانی ۴۸ ساعت تهران را فتح کنند اما برخلاف تصور باطلشان در کرمانشاه زمین‌گیر شده و نابود شدند.
وی افزود: البته در این میان نباید نقش ارزنده رزمندگان استان سمنان را نادیده گرفت که در مظلومیت و گمنامی اولین ایستادگی و مقاومت باور نکردنی را خلق کردند و حماسه آفریدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان اظهار کرد: الگوی استفاده از نیروهای مردمی در مقابله با منافقین و داعش و دیگر مزدوران استکبار جهانی بهترین شیوه‌ای است که جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در مقابله با راهبرد شیطانی نظام سلطه و استکبار به‌کار گرفت و به فضل الهی تاکنون دشمنان امت اسلامی را زمین‌گیر کرده و ناکام ساخته است.
وی گفت: امروز نیز کشور نیازمند اتحاد و همدلی مردم غیور ایران برای غلبه بر دشمنی دشمنان است البته ایرانیان ابن موضوع را ثابت کردند که همیشه در صحنه حضور موثر دارند همانطور که در دوران کرونا صحنه های شکوه و همدلی را با یاری یکدیگر خلق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار