خبرهای داغ:
شاهرود_ یادواره شهدا فرهنگی شاهرود در راستای اجلاسیه سه هزار شهید استان سمنان در حسینیه شهدا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۵۷
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج، در این اجلاسیه که دانش آموزان دختر و امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، فرمانده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار، مسئولین فرماندهی انتظامی شهرستان و سایر مسئولان شهرستانی و آموزش و پرورش حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای فرهنگی گرامی داشته شد.
در این یادواره شهدا، حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در سخنانی با اشاره به سجایای اخلاقی و سیره شهدا از دانش آموزان خواست در این مسیر با کسب علم و دانش قدم برداشته و تداوم بخش راه شهدا باشند.
اجرای روایتگری توسط شهبازی راوی کشوری و اجرای برنامه‌های متنوع توسط دانش آموزان و تجلیل از خانواده شهدا از بخش‌های مختلف این یادواره شهدا بوده است.
قبل از آغاز مراسم گلزار شهدای فرهنگی شاهرود با حضور دانش آموزان و مسئولین گلباران شد.
این یادواره شهدا به یاد و نام شهدای فرهنگی شاهرود. از جمله شهیدان احمد اسدیان، عباسعلی بازوی، حسین فرح بخش و حسن عربعامری به همت مدیریت آموزش و پرورش شاهرود، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و بسیج فرهنگیان برگزار شد.

عکس: سیدجواد ناظری
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار