خبرهای داغ:

افتتاح کانون فرهنگی آموزشی طلوع به همت پایگاه حضرت محمد رسول الله(ص) روستای پوده دهاقان

با همکاری معاونت علمی ناحیه مقاومت بسیج دهاقان، کانون فرهنگی آموزشی طلوع پایگاه حضرت محمد رسول الله(ص) روستای پوده دهاقان تاسیس و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۳۴
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

عباس دهقانی فرمانده پایگاه حضرت محمد رسول الله(ص) روستای پوده در گفت و گو با خبرنگار بسیج در دهاقان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت موجود در دروستا و ضرورت افزایش و توسعه فعالیت های علمی و آموزشی در روستای پوده، با همکاری معاونت علمی ناحیه مقاومت بسیج دهاقان، کانون فرهنگی آموزشی طلوع پایگاه حضرت محمد رسول الله(ص) روستای پوده دهاقان تاسیس و به بهره برداری رسید.

 

وی بیان کرد: در خصوص فضای فیزیکی کانون، یکی از مدارس روستا که بدون استفاده بود، توسط مدیریت آموزش و پرورش در اختیار بسیج قرار گرفت و پس از انجام تعمیرات و بازسازی ، کانون طلوع در آن مستقر شد.

 

دهقانی تصریح کرد: حمایت و پیگیری حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در ایجاد  این کانون قابل تقدیر است و امیدواریم از این پس هم حمایت ها استمرار داشته باشد.

 

فرمانده پایگاه حضرت محمد رسول الله(ص) روستای پوده در همین راستا بیان کرد: به همت این پایگاه ، کلاس های مهارتی و کمک آموزشی برای بسیجیان برگزار می شود، با توجه به نیاز سنجی معاونت علمی و پژوهشی این پایگاه ، کلاس هایی که  مخاطب بیشتری دارد در اولویت این پایگاه قرار دارد.

 

ارسال نظرات