خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بر فراهم سازی زمینه‌ی مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاری مناسبت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۳۷
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

ضرورت فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاری مناسبت‌های دهه فجربه گزارش خبرنگار بسیج، کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود با هدف اجرای شیوه نامه دهه فجر در حوزه «زنان و خانواده» با شعار محوری «جشن ملی_مشارکت قوی_ آینده روشن» و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجراییی، نظام، انتظامی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، نهاد‌ها و سمن‌ها در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار گردید.
در این گردهمایی ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اهمیت نقش زن در عرصه‌های مختلف، خواستار فراهم سازی زمینه‌ی مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاری مناسبت‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره مندی از استطاعت‌های هنری زنان در جهت نشاط آفرینی و امید افزایی مناسبت‌ها و همچنین ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گردید.
در ادامه عصمت السادات سیف مسئول کمیته زنان و‌خانواده ستاد دهه فجر شهرستان هم ضمن اعلام گزارشی، به تدوین و اجرای برنامه‌های مناسب به منظور آشنایی هر چه بیشتر زنان با آرمان ها، ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه زنان، معرفی و تجلیل از زنان تاثیر گذار در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و سازندگی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان به منظور تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه زنان، برپایی نشست‌های بصیرتی با موضوع اهمیت انتخاباتی و ضرورت تداوم حمایت از زنان و کودکان مظلوم فلسطینی، برپایی میز خدمت، نمایشگاه و برنامه‌های متعددفرهنگی _معرفتی در نماز جمعه، تنظیم جدول بازدید‌ها و دیدار‌ها جهت تحقق اهداف و برنامه‌های راهبردی و دیگر برنامه‌های تبیینی پرداخت.
ضرورت فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاری مناسبت‌های دهه فجردر ادامه حاضرین ضمن معرفی، به ارائه نقطه نظرات و بیان برنامه‌های پیشنهادی دستگاه اجرایی خود، بمناسبت ایام دهه فجرپرداختند.
خاطر نشان می‌شود در این نشست، مراسم تقدیر با حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود، معاونت سیاسی و امنیتی فرماندار و دیگر مسئولین حاضر، صورت پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار