خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق هوایی با اعتراف به ۵۵ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۶۳
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

۵۵ فقره سرقت در کارنامه سارقان حرفه‌ای شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در بخش بسطام شهرستان شاهرود و ایراد خسارت به شهروندان و همچنین خاموشی‌های مکرر در سطح منطقه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس انتظامی بخش بسطام قرار گرفت.
او به تلاش‌های شبانه روزی ماموران در این راستا اشاره و افزود: پلیس سرانجام با گسترش چتر اطلاعاتی خود در منطقه موفق به شناسایی هویت سارقان شد.
به گفته شائینی مخفیگاه سارقان در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و با هماهنگی‌های لازم متهمان در مخفیگاهشان طی عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ۲ متهم سابقه دار و معتاد ۴۸ و ۳۳ ساله در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۵۵ فقره سرقت کابل‌های برق هوایی در بخش بسطام اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع ذیصلاح از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس، به سرعت با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار