خیرین و نیکوکاران کاشمری در جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک کردند.
کد خبر: ۹۵۹۰۴۶۸
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از کاشمر، رئیس دادگستری کاشمر در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی این شهرستان افزود: جشن گلریزان سنت حسنه‌ای است که همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود تا از برکات آن افراد نیازمندی که در زندان به سر می‌برند بهره‌مند و آزاد شوند.

علی اکبر تقی‌نژاد ادامه داد: در سایه همراهی و حمایت خیرین و نیکوکاران و کمک ستاد دیه استان طی یکسال گذشته برای آزادسازی ۳۱ آزادی ۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان جمع آوری شده است.

وی اذعان کرد: در همین مدت نیز با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه از سوی صندوق‌های قرض‌الحسنه کاشمر از ورود ۸ محکوم مالی نیز به زندان جلوگیری شده است.

رئیس دادگستری کاشمر با تأکید بر اینکه تمامی کمک‌های جمع آوری شده صرفا برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار مالی اختصاص می‌یابد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۰ محکوم مالی در کاشمر با ۱۹میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان و ۱۱۰ قطعه سکه بهار آزادی بدهی چشم انتظار کمک و همراهی خیرین و نیکوکاران هستند.

وی تأکید کرد: از سوی ستاد دیه خراسان رضوی نیز دو برابر مبلغ پرداختی خیرین کاشمری در جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و محکوم مالی پرداخت می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر با بیان اینکه آزادی یکی از نام‌های ماه مبارک رمضان است، گفت: بیاییم به همین صفت و رحمت خداوند و تأسی از این صفت الهی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار مالی تلاش و همت کنیم.

حجت الاسلام بلوچ‌زاده با بیان اینکه آزادی یک فرد، آزادی یک خانواده است، یادآور شد: امروز فردی که از بند آغاز می‌شود، در واقع کمک به آینده فرزند آن، حفظ خانواده‌اش و زدودن غم و‌ غصه از چهره پدر و مادرش است.

خبرنگار/سید هادی مهدیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها